Jump to content
CvGaming

Ban appeal


Storkatt92
 Share

Recommended Posts

 Name: *Your in-game name* Obbe

            Date: 2017-02-13

            Reason: Vi i [1%] hade tagit fed med TRS vi klara det sen logga alla poliser ut vi åkte in till safezone alla tog det lungt sen sa en i TRS att en av dem som ägde en hemmt hade logga ut och den stog i safezone på airfield och det var 2 timmar till rs så skulle jag logga in som medic och impounda den sen när jag hade gjort det la det en död TRS som requesta medic åkte dit börja ressa och impounda den då sa ufa avbryt och hota mig så jag drog in till safezone sen såg jag hur en hunter och ghost hawk som ufa tog åkte iväg mot ön den sista huntern såg jag ej så jag åkte tillbacks impounda den så kommer en hunter mot mig och börjar veva jag impounda klart och så blev jag dödad så mova wajk mig och dem var jätte arga. sen kicka han ut mig. jag tror dem trodde att det var guld i den jag impounda inte den för att rädda nå guld. Det var jävligt dumt att jag gjorde det för det var fail rp och combat storing för trs och ufa hade krig om den tror jag.

Edited by Obbe1
Link to comment
Share on other sites

Hej! 

Yes nu har vi fått en kort förklaring vad som hände i just den incidenten.

Jag skulle faktiskt vilja veta varför din ban skall bli lyft? Hur kommer det sig att vi ska låta dig komma tillbaka tidigare till servern, hur ska vi veta att detta inte sker igen?

Obs: jag står för sär/fel skrivningar då jag sitter på telefonen! 

Tagga gärna mig när du svarat! 

//Bachne

 

Link to comment
Share on other sites

jag tycker jag borde bli unbannad för jag trodde dem drog från området jag ville var snäll mot TRS som har varit snälla mot oss jag tycker bannen var ganska lång för det jag gjorde jag vet att jag har dålig attityd men denna bann har nog gett mig en ögon öppnare på vad jag gör. Och man vet aldrig om det kommer hände igen men jag känner själv att det inte kommer hända igen och att jag måste tänka noga ingen innan jag gör/säger saker. 

Link to comment
Share on other sites

jag tycker jag borde bli unbannad för jag trodde dem drog från området jag ville var snäll mot TRS som har varit snälla mot oss 

Du sitter och kör en suv mot hemtten, du ser mycket väl att du har 2 hunters som är påväg mot dig, du stormar ut ur suven och börjar impounda, för att inte dö när dom börjar skjuta så lägger du dig ner och rullar runt hemtten. Du visste mycket väl att vad du gjorde var helt och hållet felaktigt. Jag tänker inte lyfta din ban då du sitter o garvar åt händelsen efteråt. Du har är välkommen till mig på teamspeak om 2 veckor och då kan vi ta ett snack om att du ångrar dig och att du förstått vad du gjorde fel, och först då kan jag tänka mig att lyfta bannen. Men för stunden får du sitta.. Nekad. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.