Jump to content
CvGaming

Ban Request


L.Wang
 Share

Recommended Posts

   Name: Rakim

        Offender-Name: Thorwald

        Date: 2017-02-14 - <21:13> 

        Which rule(s) were broken: fail engage rdm

        Additional information: Frågade om han hade toolkit slutade med skott i huvudet. Jag surrendade tekniskt sätt för att jag gav ju upp + att han inte sa sin gäng tagg

Link to comment
Share on other sites

Hej Rakim 

Om du tyckte att jag fail engeada kunde du skrivit de till mig eller slagit iväg 1 sms ingame om det 

för de andra så var jag ensam inne och tyckte då att varför ska jag säga mitt gäng namn och det är ändå bara jag som ska ha kos så då gjorde jag det enkelt och engeadade bara med ''Surrender or die'' och då undrar jag vilken inverkan på situationen hade detta ens? Det exakt samma skulle hänt utan att jag sa vilket gäng jag var då jag var ensam. detta är bara en ban req på dagis nivå eftersom jag sa till blackout (en annan i cvd) efter du dött att jag engeadade utan gäng tag för att jag var ensam inne och gjorde det för enkelhetens skull så denna är helt onödig. bättre att lösa det i TS om du tycker jag gjort fel istället för att slänga ban req hit och ditt lös SITUATIONEN.

och varför du fick ett skott i dig berodde på att du tog ner händerna!

Och om de behövs kan jag ju bara skicka över 10 k för dina kläder om du vill lösat på det sättet

Edited by Thorwald
Link to comment
Share on other sites

Saken är ju den med "surrender or die" att du inte ger några commands överhuvudtaget, han blir inte tillsagt att stå still, ta upp händerna, vara tyst eller liknande. Ifall han står där, även ifall händerna åker ner, så har du aldrig givit några instruktioner. Om man ska råna någon så får man se till att ge tydliga instruktioner, och inte att anta att "surrender" betyder "Ta upp händerna, annars så skjuter jag dig".

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Leothol said:

Saken är ju den med "surrender or die" att du inte ger några commands överhuvudtaget, han blir inte tillsagt att stå still, ta upp händerna, vara tyst eller liknande. Ifall han står där, även ifall händerna åker ner, så har du aldrig givit några instruktioner. Om man ska råna någon så får man se till att ge tydliga instruktioner, och inte att anta att "surrender" betyder "Ta upp händerna, annars så skjuter jag dig".

Om nån tar ner händerna efter de tagit upp dom är tydligt på att de inte tänker lyda / surrender och då fick han ett skott men det jag försöker komma fram till är att varför lägga upp en Ban request när du enkelt kan lösat genom TS?

Link to comment
Share on other sites

https://gyazo.com/d02d0dc328106e5abfc6e10c83ee1c94 Den också så liksom tycker man nån gjort fel ta kontakt med den och lös det eller försök ellerfall för du skickade inte ett endaste meddelande eller skrev i side att du tyckte det gått fel till. För skulle redan nu kunna refounda.

Edited by Thorwald
Link to comment
Share on other sites

Nekar denna på två grunder.

1. Du förlorade ingenting tack vare denna situationen.

2. Tycker ni ärligt talat att man ska behöva ge så klara instruktioner att ett dagisbarn ska klara av dom? När man ska engaga i dagens läge så är det nog mycket man ska säga, ska vi sedan lägga till ALLT annat så kommer det bli kaos. "Ha händerna uppe, ta aldrig ner dom" "Stå med kroppen vinklad mot klagomuren i Jerusalem" "Höger fot ska vara exakt 7 cm från den vänstra" 

Jag tror ni fattar min poäng, ska man dra det så långt så kommer man behöva säga allt man får och inte får göra.

Jag köper en surrender or die i denna situationen men vill gärna påminna att använda sitt gäng namn i de flesta situationer. Köper dock ditt argument om att du var ensam inne.

 

DENIED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.