Jump to content
CvGaming

Ban Req Y.R.N manen


Frippe9508
 Share

Recommended Posts

        Name: *APD Bobby Brown*

        Offender-Name: *Y.R.N Manen*

        Date: YYYY-MM-DD - <2017-02-15. 16:00 ish> 

        Which rule(s) were broken: rdm försök

        Additional information: Explain in detail what happened. i told him to stop or i will taze, then he tried shooting me 
 

Edited by Frippe9508
Link to comment
Share on other sites

Att be dem stanna annars tazear man dem klassas inte som en engage så man har varken rätt att skjuta tillbaka, eller hantera det som att det är en riktig engage med murar @Ferozvad jag hört. Sedan om jag inte minns fel så ska folk som inte är inblandade inte kommentera i ban requests ? :P   

Men det får mods/admins avgöra :D 

Edited by Frippe9508
Link to comment
Share on other sites

Tar och underlättar för admins/mods och visar regeln @Frippe9508 syftar på. 

17. Restrain / Taze

 

  1. If you get tazed, this does not give your gang KOS. With that said, we hope this can bring back more roleplay instead of just killings everywhere - If you get restrained, and for an example: you have 2 cops or rebels infront of you, you have to say "If you do not let me go within a reasonable time my friends will open fire! (Reasonable time is, giving them enough time so that they can choose if they want to fight or unrestrain you)

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Sjörövaren said:

Som Civil har man rätten att försvara sig själv. I detta fallet var det utanför safezone vilket gör att han får skjuta mot dig om du ger han ultimatumet ''stop or i will taze you''.

 

Jaså? Vart kan du hitta den regeln?

Jag vill att HELA Y.R.N gänget tar och läser reglerna en gång till då det börjar bli väldigt mycket ban reqs på er.

 

Angående denna så kommer jag neka den. Du får tag i honom och jag antar att du tar hans gear. Räcker med en tillsägelse denna gången..

Sen att ni BÅDA hoppar över murar i rp scenarion måste jag säga är riktigt fult, Detta gäller även polisen i scenariot. Försök att höja rp nivån på servern grabbar!

 

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.