Jump to content
CvGaming

Ban request [T]O-Bakhit 16-02-2017 16:05


Ramo
 Share

Recommended Posts

 Name: [T.D.B] Ramo

        Offender-Name: [T]O-Bakhit

        Date: 2017-02-16 16:05

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Me and my friends were driving down the road when we got overtaken by a hatchback sport, they drove into the checkpoint and placed spikes, we drove into the spikes and ran away, without saying a single word they sprayed me and [T.D.B] Daniel down

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, NEHR said:

Har inget med engagen att göra och admins får ta bort min kommentar ifall de vill men min fråga till dig Elliot är:

Är inte Frankie bannad ifrån denna server? Han sitter iallafall och spelar med er :huh:

Jo tydligen, har ingen aning om vad han är bannad för eller att han ens VARIT bannad. inget som jag visste om iallafall så därför har jag inte tänkt på det. :/

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Elliott .B said:

okok, vad gjorde han om man får fråga ;)

Vi i TRS engageade honom ifrån en helikopter, med tre sms. Sedan började hans gäng skjuta mot våran helikopter och sedan krashade. Eftersom De besvarade KOSen så började vi skjuta mot Frankies Tempest. Han lyckades fortsätta åka iväg men sedan svängde han in i en safezone, storeade Tempesten och sedan combatloggade (Under KOS!). Det resulterade till 1 veckas bann. :)

Link to comment
Share on other sites

Ok , so I feel like this.
After looking at Ramos clip I can say that I did not hear a single word spoken from you @Elliott .B
I want [T] to refund the gear that [T.D.B] had in the video.
I also want a clip or a confirmation from [T.D.B] that the refund has been made.
[T], you have 48h to refund them. If you fail to do so,
@Elliott .B will be banned 2 days for RDM. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Peter Marple said:

Ok , so I feel like this.
After looking at Ramos clip I can say that I did not hear a single word spoken from you @Elliott .B
I want [T] to refund the gear that [T.D.B] had in the video.
I also want a clip or a confirmation from [T.D.B] that the refund has been made.
[T], you have 48h to refund them. If you fail to do so,
@Elliott .B will be banned 2 days for RDM. 

Det var inte jag som dödade dom, det var T wallish aka Frankie och T O. Bakhit

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Peter Marple said:

Ok, my bad.
Men, då gäller det Wallish och Bakhit istället!!

Bör inte Frankie bli bannad när han spelar på ett annat konto under ban?

skulle inte tjafsa så mycket ifall det var en annan spelare men när Frankie kom undan så enkelt och fick behålla sin Tempest och vi inte fick någonting och sen spelar på ett annat konto, det gör det mig irriterad.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.