Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] semi


semi.s
 Share

Recommended Posts

Name: semi

Date: 2016-10-29

Reason: Duping. Jag fick perm ban för duping och jag erkänner och vet att det var ett stort misstag då jag inte riktigt tänkte mig för och insåg att det finns konsekvenser för detta. Jag ångrar det starkt idag då jag verkligen ÄLSKADE att spela på denna server! Nästan varje kväll brukade jag komma in och chilla i ts och köra på servern! Saknar verkligen att lira på denna goa server! Hoppas ni förstår att jag aldrig någonsin kommer göra om detta och att ni kan ge mig en sista chans att helt enkelt bevisa att jag kan sköta mig utan problem. Om inte annat så hade det varit stört skönt om ni iallafall kunde unbanna mig från eran ts så jag kan komma in och snacka om detta mer ingående! (Jag är inte helt hundra på när jag fick min ban, men jag tror att datumet är ungefärligt) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@semi.s Efter att du skrivit en appeal jag gillar, så tänker jag ge dig en ny chans på CvGaming. Andra chanser kommer inte ofta här så ta vara på denna! 

Din ban kommer vara lyft om en stund! 

 

 

Accepterad! 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.