Jump to content
CvGaming

Banreq APD


Feroz
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [N] Filmjölk

        Offender-NameAPD 

        Date: YYYY-MM-DD - 00 inatt

        Which rule(s) were broken: 

 

  1. When the COP starts a raid, they are allowed to open all the doors, but when the first message comes out they must wait 20 minutes before searching the house and before opening the storage boxes to give the civilian who is getting raided a fair chance to defend and reclaim his stuff.

        Additional information: Explain in detail what happened.

Så jag blev raidad på ett av mina hus, vi är vid fed å så 2 min efter dom raidat så söker dom igenom lådorna som ni kan se på screenshotsen här: 

När jag blev raidad, titta klockslaget https://gyazo.com/07de2c536a1e053837337b4e9506ac95

När han sökte igenom, titta klockslag: https://gyazo.com/1bde7fefa45dcce085bcaeef9565b861

Även när jag kom tillbaka till huset efter jag dog på fed så har apd tagit allt, även de LAGLIGA jag har i huset, ser ingen anledning till att polisen ska konfiskera lagliga saker.

Legal Accessories is everything you can find in 'General Store' and 'Gun Store' (+some crafting items like NVG & Aidkit)

Raiden var klar efter 10 min, hemtt blev impondad efter 10 min och då hade dom lensat hela huset, spelar ingen roll att det inte var värt något, regler finns för en anledning och dom ska verkligen hållas annars bestraffas. Känner att 2k i refund absolut inte är tillräckligt, t.ex om jag skulle blivit rdmad med spawnkläder så känner jag att jag inte ska få refund som är gratis annars

Känner även att "Du har pengar och borde inte bry dig" är absolut ingen anledning till att neka denna, apd har gjort fel och svårare än så är det inte, vill få honom straffad eller en riktig refund som INTE är 2k.

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

Jag har inte sökt igenom eller brytit upp något hus. Så det är fel av dig att nämna mitt namn när du inte har en säker källa.

Skulle gärna vilja se att du tar bort mitt namn och skriver bara APD, för att anklaga folk hejvilt för saker tycker jag bara blir smutskastning och fel.  // Bobby

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Frippe9508 said:

Jag har inte sökt igenom eller brytit upp något hus. Så det är fel av dig att nämna mitt namn när du inte har en säker källa.

Skulle gärna vilja se att du tar bort mitt namn och skriver bara APD, för att anklaga folk hejvilt för saker tycker jag bara blir smutskastning och fel.  // Bobby

fixxat

Link to comment
Share on other sites

Har även inte fått se något raidbevis alls även fast jag KRÄVER det. Ingen verkar ha det. Vill inte att apd ska dra ut 24 timmar på det för att jag inte ska kunna lägga banreq, så lägger det som en liten note att jag kräver raidbevis men får inte se så tror att det även är något väldigt sketchy med raiden överlag, uppdaterar här när jag fått se raidbeviset! :) 

@Strumpan är den enda jag inte snackat med så du kanske har beviset? :)

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

Reglerna kring raids är glasklara. Det står att man inte får börja plocka från lådorna förens 20 minuter har gått efter första dörren bryts. Lagliga saker finns det ingen anledning för polisen att ta.

 

Feroz har bett om beviset vilket han har full rätt till. Jag vill även att du skickar det till mig här på forumet ( @Strumpan)

 

Anledningen till att jag taggar dig är att du är högst rank inom APD och bär ansvaret tillsammans med de andra cheferna i sådana situationer.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, kooben said:

Reglerna kring raids är glasklara. Det står att man inte får börja plocka från lådorna förens 20 minuter har gått efter första dörren bryts. Lagliga saker finns det ingen anledning för polisen att ta.

 

Feroz har bett om beviset vilket han har full rätt till. Jag vill även att du skickar det till mig här på forumet ( @Strumpan)

 

Anledningen till att jag taggar dig är att du är högst rank inom APD och bär ansvaret tillsammans med de andra cheferna i sådana situationer.

Här är raid beviset, som du ser från början så springer en människa där bakom helt olika kläder än den som springer på framsidan. Man ser inte ens att jag rör mig i huset, det kan lika gärna vara en annan människa som sprang runt bakom huset och en annan som kom ur huset med annat gear.  Om detta är ett legit raidbevis så vet jag inte var servern har gått. Fick höra att @Strumpan accepterade så strumpan du får svara på allt detta och förklara hur detta är ett raidbevis! Tack for megg

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, treos said:

Tänkte inflika här, Detta raidbevis är INTE legit för fem öre, du taggar inte ens vem som springer in eller ut..

Vad jag minns så är det huset man letar bevis på inte personen. Det räcker att man ser en individ springer in med gear och kommer ut naken, och vice versa. Att man skulle behöva tagga personen har jag aldrig hört, dock måste man "tagga huset".

Edited by Scuba
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Scuba said:

Vad jag minns så är det huset man letar bevis på inte personen. Det räcker att man ser en individ springer in med gear och kommer ut naken, och vice versa. Att man skulle behöva tagga personen har jag aldrig hört, dock måste man "tagga huset".

Jo absolut men nu är det så att han såg inte mig ens gå in i huset, om någon på detta communityt kan ta fram när jag går in i mitt hus på den videon så får ni en guldmedalj. Ni ser endast mig gå BAKOM huset, jag kunde lika gärna ha gått in i ett helt annat hus, jag kunde sprungit till bussen. Finns 100 olika möjligheter jag hade där och ni ser aldrig mig att jag ens varit i huset, ni ser mig endast springa runt huset med olikt gear. Fast ni vet inte om det är samma person ens. Tänker inte skriva mer nu, lägger allt på @Strumpan nu då jag fått att det var hans ansvar för raiden han har accepterat den och gick igenom den. Väntar endast på svar nu från admin eller strumpan. Behövs inte bli någon shitstorm.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.