Jump to content
CvGaming

Ett sista hopp... Abd al Rashid


Magikern
 Share

Recommended Posts


 

  1. Copy this template and answer the questions and statements below.

            Appeal Information

            Name: Abd al Rashid

            Date: Ca 2 månader sedan

            Reason: Jag vart bannad för duping. Vet att det inte finns någon direkt ursäkt för det gjorde. Men ska försöka förklara hur det gick till egentligen. Det började med att jag, Aladin och Simonzx tog in folk till vårat gäng. Jag vart sedan rdmad många gånger men mitt shadowplay lyckades bara fånga det 1gång. Jag tröttnade och blev mindre aktiv. Men sedan fick jag veta att vissa i mitt gäng dupade de första dagarna brydde jag mig inte om det (vilket också var fel). Men efter ett tag och utan inspelnings program så började jag att dupa. Hade verkligen tänkt att spela legit och inte börja med att dupa men när man spelar med folk som dupar så är det väldigt svårt att inte bry sig alla dupade inte men det var några stycken och när man har minst gear och ingen vill hjälpa så är det väldigt svårt att motstå. Detta pågick i några veckor sedan vart jag då bannad. Har spelat på andra server och spelat mot folk som dupar och förstod först då hur mycket det förstör för en server. Förstår om jag inte blir unbannad då detta e min andra perm ban för samma sak och det har inte gått så värst lång tid men jag har verkligen skärpt till mig och vill bara ha en sista chans att göra rätt för mig. Om inte denna går igenom så får jag la sitta och kolla på montages med en burk alvedon bredvid mig. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.