Jump to content
CvGaming

Ban appeal Semi Al Hai


CasperEbbesen
 Share

Recommended Posts

Då jag var medicen som ressade dig så kan jag redan säga nu att det du säger ej är sant. Du combatloggade ungefär 15 min efter att du dog, och inte 1h 30 min...

Dessutom sade du att du inte hade combatloggat i ban requesten men helt plötsligt har du det nu. 

'mitt spel dog, vad vill du att jag ska göra? Sen kan du ju prata med mig innan och fråga vad som har hänt...'

Tala sanning och allt brukar lösa sig.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Xymz said:

Då jag var medicen som ressade dig så kan jag redan säga nu att det du säger ej är sant. Du combatloggade ungefär 15 min efter att du dog, och inte 1h 30 min...

Dessutom sade du att du inte hade combatloggat i ban requesten men helt plötsligt har du det nu. 

'mitt spel dog, vad vill du att jag ska göra? Sen kan du ju prata med mig innan och fråga vad som har hänt...'

Tala sanning och allt brukar lösa sig.

Har du rec på att jag combatloggade efter 15min? sen som jag skrev ( Förlåt för jag är efterbliven och håller på, menat med att combat logga säga nått annat :) 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.