Jump to content
CvGaming

Ban request [TSAR] snorx


Barre
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [N] Elias Yngback

        Offender-Name: [TSAR] Snorx

        Date: 2017-02- 20

        Which rule(s) were broken:  You may not use safe zons as an escape zone it's a safe zone ONLY for those people that are innocent.

        Additional information: Jag kom körandes i min quadbike, Snorx engagear mig bara någon meter utanför safezone. Jag flyr in i safezone (därför att jag var oskyldig vid den tiden för jag inte hade gjort något) kort efter så springer även han in i safezone då han engageat mig. Jag konfronterar honom och han hotar med ban osv.... Senare så åker jag ut ur safezone och runt för att försöka ta honom(då är jag inte oskyldig längre) men då står han och trycker i safezone och loggar sedan ut. Jag bad snorx ge mig sitt gear men han ville inte ge något och bad mig lägga ban samt att jag skulle bli bannad också... grabb.

TRS kan också bekräfta att han gjorde detta sedan loggade för att även de var engageade och satt uppe på office 

Video: 

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Såhär är tanken. Snorx du kommer bli bannad från servern i 67 minuter. Under denna timman ska du spendera varenda sekund av att läsa igenom våra regler som om det vore de sista du gjorde innan du dog. 

Senare här under kvällen så kommer jag dra dig och ha ett läxförhör. Ifall du misslyckas med det kommer du att få några semesterdagar. 

Detta då jag tror det är de bästa sättet för dig att faktiskt lära dig våra regler. 

@Snorx.

Klockan tickar... LÄS!

 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.