Jump to content
CvGaming

P rdmar


lisstrand
 Share

Recommended Posts

Name:   [FI] Karins Bullar

        Offender-Name: *Hela P*

        Date:  2017-2-23/6:18

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: dom börja skjuta mot mig från ingenstans

 

http://plays.tv/video/58af427e8c9c984235/123123123

 

 

 

 

 

Edited by lisstrand
Link to comment
Share on other sites

Sebbe Staxx var det som engagade er, man hör knappt ingenting ingame för att ni sitter och jiddrar i TS, Tyvärr har inte jag eller Sebbe Staxx Video på det hela eftersom mitt Shadowplay inte alltid fungerar, men jag hörde klart och tydligt hur min polare skrek på dig och det verkade som att du reagerade rätt så bra på det, men iallafall vi släpper detta till Admins så får dom bestämma vad dom tycker. Och sedan att ni kommer in i TS och skriker att vi är idioter osv gör inte saken bättre. Men som sagt vi har inte direkt något motbevis eftersom inte shadowplay fungerade och vi tycker inte att vi har gjort något fel så tycker admin att det är RDM så får dom banna mig eftersom det var jag som dödade honom vid bilen.

Link to comment
Share on other sites

Vi gör såhär.

Gänget [P] har 24 timmar på sig att refunda [FI] Karins Bullar på hans/hennes saker som han förlorade och [P] Larry Adidas du får hela ansvaret att se till så detta gjort.

Jag vill ha bevis på detta i form av videoo eller bild.

 

Och en liten reminder till Sebbe Staxx, om du engagar någon, så ser till så denna personen eller personerna VERKLIGEN har hört din engage.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.