Jump to content
CvGaming

Ban request | [p]Noobhak & [p]Wallatraozz | RDM Ungefär 20:00 24 Feb


Snorx
 Share

Recommended Posts

   Request Information

        Name: [TSAR] Snorx

        Offender-Name:  [p]Noobhak & [p]Wallatraozz

        Date: 2017-02/24 20:00 20 minuter innan event

        Which rule(s) were broken: RDM       Om det var så att han engeagade så hörde jag ingenting och det ser man i videon att allt är helt tyst.

        Additional information: Jag åkte med min bil och då råkade jag åka på spikes, min polare åker upp på m1 för att skydda mig om det är så att dom dödar mig, han ser en kille i construction som då tror jag engeagade men man hörde absolut ingenting, Jag blev skjuten av [p]Noobhak och när min vän frågar mig vad som händer så blir han skjuten av [p]Wallatraozz, Vill få dom här bannade för är trött på personer som engeagar 60 meter ifrån och tror man ska höra

REFOUND: Önskar gärna refound på mitt gear hade commander suit, katiba fullkittad + 8 mags katiban hade rco, beret eller vad den där polis mössan heter kommer inte ihåg sen en polis väst :D hade dock 3 gps trackers tror jag om jag minns rätt skulle gärna velja ha tillbaka dom.

 

VIDEO : http://plays.tv/video/58b07d6c7e455dd135/nar-jag-kommer-med-bilen

Edited by Snorx
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.