Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Wredig


marthax
 Share

Recommended Posts

            Name: *Your in-game name* (optional: guid) [GG] Wredig

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 17-02-22

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.'

          Enligt rebellerna gjorde vi fel när vi engagade dem när de stod stilla i ett flygplan. De skyllde på att de hade hörselkåpor på sig och därför var det en fail engage. De vill snacka om det i ts 

         och därför hoppar vi till deras gäst och vill snacka med dem. Vi antog då att kriget inte skulle fortsätta eftersom RDM ger inte kos. Då drog vi dit och snackade med dem, 3 polare åker då in i

        airport safezone för att plocka ut nya bilar. Då säger marple i ts ''bannar dem direkt för att åka in i safezone i strid'' då sa jag att vi skulle snacka ts eller hur? därför bör ej kriget fortsätta, han sa att såklart kriget ska fortsätta, då kom Wajk och jag berättade hur läget låg till och de 3 grabbarna fick unban. Sedan movear de mig och berättar att de ska få unban och marple vill förklara sig vad han gjort för fel eller vad han nu ville säga. Så jag sa att jag tyckte det var fel det de gjorde då åker jag + rolf på ban för Attityd problem. Jag tycker marple gjorde en massa fel i denna situation. Och föresten så sa han att de handlade om rp att de ej hörde engagen med tanke på att de hade ''hörselkåpor'', sen säger de att vi inte rpar for shit å att det är rp server å grejer. Då vill jag bara fråga, varför skulle ni åka 3 plan mitt i vägen? var någonstans är det rp? Och Marple sa att han skulle sänka min ban ifall jag fick reda på vem som unbannade mig så skulle jag få en sänkt ban. Men hur ska jag ta reda på vem unbannade mig? Jag tycker inte att det är rätt och det känns även som han unviker att snacka med mig för igår så sa han att vi skulle snacka men sen får jag en poke ifrån Wajk att Marple är i fjällen. + Jag gjorde en tidigare ban appeal för samma händelse, varför ska marple ta hand om saker som handlar om han. Jag tycker att en annan admin/mod tar hand om det. Känner mig ganska fel aktigt behandlad. Och ifall jag hade loggat in med ett annat konto så kan ni jämföra med de 2 kontona som loggade in på servern så kan ni se att det är samma ARMAID som connectar. 

Sedan blir jag unbannad. 2 min senare blir jag bannat ännu längre för avoiding ban? hur avoidar jag bannen ifall jag blir unbannad??

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.