Jump to content
CvGaming

BAN REQ [A.P.D-CAD] Harry


L.Marshall
 Share

Recommended Posts

         Request Information

        Name: [U.F.A] Fickkissen

        Offender-Name: APD-CAD Harry

        Date: 2017-02-27 19:00 ish

        Which rule(s) were broken: Lack of RP

        Additional information: Tycker det är sjukt lack of rp att ta ner händerna och spraya direkt, då vapnet tyvärr åker fram automatiskt när man tar ner. Nummer 1 så värnar man inte om sitt liv alls, och nummer 2 så ploppar inte ett vapen upp i händerna direkt så fort man tar ner händerna/blir av med handbojorna (common sense) . Vill man försöka leka hjälte på det där sättet så kan man ju stoppa undan vapnet först eftersom det är så situationen ser ut, och sen dra fram och försöka veva.

 

http://plays.tv/video/58b46b317d28d1b922/banreq-harry

Link to comment
Share on other sites

att jag inte värnar om mitt liv köper jag inte direkt, ni sa ni skulle avrätta mig ifall mina polare var i området, vilket dom var. Så då är det väl lika att jag försöker rädda mig själv ifrån situationen på något sätt.

Sen nummer 2, ifall ni ska dra det så långt så kan man ju säga aa men irl så hade jag slängt fram bössan bra mycket snabbare än vad man gör ingame, anser inte att jag gjort något fel alls.

Sen kan man tillägga är ditt namn verkligen ett bra namn för en som spelar i faktion? Fick-kissen? inget rp alls, sen att ni så fort vi kommer fram till macken så drar ni "this is the ufa surrender or die" så anser inte att ni har rätt att klaga på rp för den delen heller.

Edited by treos
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, treos said:

att jag inte värnar om mitt liv köper jag inte direkt, ni sa ni skulle avrätta mig ifall mina polare var i området, vilket dom var. Så då är det väl lika att jag försöker rädda mig själv ifrån situationen på något sätt.

Sen nummer 2, ifall ni ska dra det så långt så kan man ju säga aa men irl så hade jag slängt fram bössan bra mycket snabbare än vad man gör ingame, anser inte att jag gjort något fel alls.

Lika bra att rädda mig från situationen? Om du nu sitter och rpar med Marshall och du vet att dina polare är runt om, hur ska Marshall/UFA veta att det är poliser runt om?
Har inte sett en polis göra det på ett bra tag, men tydligen så skjuter man istället för att prata.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ludwig said:

Lika bra att rädda mig från situationen? Om du nu sitter och rpar med Marshall och du vet att dina polare är runt om, hur ska Marshall/UFA veta att det är poliser runt om?
Har inte sett en polis göra det på ett bra tag, men tydligen så skjuter man istället för att prata.

Men jag vet mycket väl om att det är poliser i området, och då är det endast en tidsfråga innan dom får syn på en polis och då vet vi båda mycket väl vad som hade hänt så anser inte att detta är fel återigen.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, treos said:

en kan man tillägga är ditt namn verkligen ett bra namn för en som spelar i faktion? Fick-kissen? i

Varför var "Babe" bättre? Vi i ufa har våra egna regler om hur våra namn får se ut, vi har från vår ledare inget krav att behöva nicka riktiga namn/ "Rebelliska namn" vad nu ett rebelliskt namn är. Vi får nicka vad vi vill så länge det inte är stötande eller bryter mot serverns regler. Du är ute på hal is när du lägger dig i reglerna inom en faktion du inte ens är med i :)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, L.Marshall said:

Varför var "Babe" bättre? Vi i ufa har våra egna regler om hur våra namn får se ut, vi har från vår ledare inget krav att behöva nicka riktiga namn/ "Rebelliska namn" vad nu ett rebelliskt namn är. Vi får nicka vad vi vill så länge det inte är stötande eller bryter mot serverns regler. Du är ute på hal is när du lägger dig i reglerna inom en faktion du inte ens är med i :)

Så länge jag spelade inom UFA med samma ledare fick vi inte heta "MusslaN" så säger säg självt att du inte skulle få heta de såvida inte @Darwin har ändrat uppfattning!

Edited by treos
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, treos said:

Men jag vet mycket väl om att det är poliser i området, och då är det endast en tidsfråga innan dom får syn på en polis och då vet vi båda mycket väl vad som hade hänt så anser inte att detta är fel återigen.

Fast att du säger "Vapnet åker fram automatiskt", och sedan skjuter han? Då tänker ju Marshall att du faktiskt kommer ge upp och skita i att du tar fram vapnet.

Link to comment
Share on other sites

Just now, treos said:

Så länge vi spelade inom UFA med samma ledare fick vi inte heta "MusslaN" så säger säg självt att du inte skulle få heta de såvida inte @Darwin har ändrat uppfattning!

Som sagt, du är ute på hal is. Tyst nu och låt admins sköta detta :)

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ludwig said:

Fast att du säger "Vapnet åker fram automatiskt", och sedan skjuter han? Då tänker ju Marshall att du faktiskt kommer ge upp och skita i att du tar fram vapnet.

Men han säger ju själv att "försöker du med något dumt så kommer jag smälla dig" så då är han förberedd på det.

Link to comment
Share on other sites

Just now, L.Marshall said:

!!!!! RP !!!! bror :)

EXAKT, du är förberedd på det och inom RP så hade jag vart död oavsett vilket betyder att detta är min sista utväg och då är det väl lika att man försöker med sin sista väg ut må jag säga iaf.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, treos said:

EXAKT, du är förberedd på det och inom RP så hade jag vart död oavsett vilket betyder att detta är min sista utväg och då är det väl lika att man försöker med sin sista väg ut må jag säga iaf.

Det handlar inte ens om det? Jag skriver ju förfan exakt som det är i banreqen. Det är en sak om du ville leka hjälte, men när du säger själv att den åker upp automatiskt så är det ju inget vi kan påverka. Vi måste låta den åka fram. Då kunde du stoppat undan den för att sen dra fram och leka hjälte, det hade inte varit några problem. Men ett vapen ploppar som sagt inte upp automatiskt så fort du blir av med en restrain/tar ner händerna irl. Det är en sak i arma vi måste låta hända. Du kunde bara stoppat undan det direkt och sedan fortsätta RP:t. Om ditt rp var som du beskriver att du inte såg någon utväg alls, varsågod att ta fram och veva då när vi är tillbaka i RP:t efter det lilla avbrottet som är tvungen att hända. Precis som när civs får tid på sig att hölstra vapen när dem hoppar ur bilen i safezone.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, L.Marshall said:

Det handlar inte ens om det? Jag skriver ju förfan exakt som det är i banreqen. Det är en sak om du ville leka hjälte, men när du säger själv att den åker upp automatiskt så är det ju inget vi kan påverka. Vi måste låta den åka fram. Då kunde du stoppat undan den för att sen dra fram och leka hjälte, det hade inte varit några problem. Men ett vapen ploppar som sagt inte upp automatiskt så fort du blir av med en restrain/tar ner händerna irl. Det är en sak i arma vi måste låta hända. Du kunde bara stoppat undan det direkt och sedan fortsätta RP:t. Om ditt rp var som du beskriver att du inte såg någon utväg alls, varsågod att ta fram och veva då när vi är tillbaka i RP:t efter det lilla avbrottet som är tvungen att hända. Precis som när civs får tid på sig att hölstra vapen när dem hoppar ur bilen i safezone.

 

22 minutes ago, treos said:

Sen nummer 2, ifall ni ska dra det så långt så kan man ju säga aa men irl så hade jag slängt fram bössan bra mycket snabbare än vad man gör ingame

 

Link to comment
Share on other sites

OTROLIGT roligt att se att civs inte är de enda personerna på denna server som kan bete sig sjukt omoget, Ni i fraktionerna vill allt visa att ni kan ni med..... Dagisnivå på dessa kommentarer.

Admin samt respektive ledare för era fraktioner kommer att ta ett snack med er båda ikväll om detta. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.