Jump to content
CvGaming

Ban request [GG] Alli


anden
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: *Your in-game name* [U.F.A] isili alcapone

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [GG] Alli

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 28/02-17 17:30 ish

        Which rule(s) were broken: Bugglooting och låg till rs, drar musen så att det börjar dsynca

        Additional information: Explain in detail what happened. Alli bugglotade mig, sen innan rs så bad kafarov mig kolla om han låg kvar vilket han gjorde och medicsen säger att det är han i videon.

 

Bugg looting:

 

bevis på att han ligger till rs: https://www.youtube.com/watch?v=Hh2tydrNfR8&feature=youtu.be

 

Link to comment
Share on other sites

jämför videorna, man ser på ''bugg lootnings videon'' att han har CTRG, men på den andra videon så har han vanliga civ kläder? Och ifall en rebell velat ha tillbaka sina kläder så hade förmodligen ingen rebeller haft vanliga civ kläder utan ett bara likadana ctrg eller någon annan slags form av kläder. Det där är inga bevis för ha legat kvar till restart..................och han säger att han legat kvar och så han har alltså inte respawnat och gearat om eftersom han säger i videon att ''han har legat här i typ 20min nu'' 

Bra försök, men inte nog tror ja :S

Edited by marthax
Link to comment
Share on other sites

inte fan vet jag hur han fick på sig civ kläder det har hänt 1 gång för mig att kläder buggat helt och bytt till vanliga civ kläder men det är inte för kläderna jag lägger ban req utan för att han ligger till rs

Link to comment
Share on other sites

Tja, jag tycker detta är riktigt töntigt att ens lägga ner tid till denna ban req. Ja man ser i videon att han åker ut ur inventoryt men han ligger blixt still så det spelar ingen roll i mina ögon. Sedan en sak till, är det så att han gör fel så lägger man inte en ban req direkt enligt mig, man tar det med personen via exempelvis teamspeak eller ingame när det sker en sådan sak. Men om man vill ha mindre spelare på servern så är detta ett effektivt sätt absolut.

Link to comment
Share on other sites

finns inga bevis på att han låg till rs, fixa video ifrån medic :) och ifall han gjort de? Sitter  ni å rensar spelare? Wipea honom istället....

Edited by marthax
Link to comment
Share on other sites

Jag skulle inte kalla det där för bug looting. Han dsyncar inte när han springer iväg men han är påväg att göra det, I fortsättningen vill jag inte se något mer sådant beteende av dig Alli. Han har även blivit wipead på det gearet han hade på sig, Ser jag dig göra detta igen så blir det ban. Kommer att ge dig " the benefit of the doubt" denna gången då det faktiskt kan finnas förklaringar till varför du låg kvar.

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.