Jump to content
CvGaming

Ban req marshall // Fick kissen


Treos
 Share

Recommended Posts

Name: [APD-CAD] D.harry / D.johansson

Offender-Name: UFA Fick kissen

 Date: 2017-02-27 19:00 ish

Which rule(s) were broken: Lack of rp

 Additional information: Jag åker fram till macken för att den blir rånad, kommer fram ser att bakdörren är öppen och att ingen är i macken så hoppar ut å kollar runt macken där jag ser en ligga på ett par sopsäckar och råna macken GENOM en stor vägg sen säger marshall att det är någon annan som rånar macken och när jag går in hör jag "This is the UFA surrender or die", Anledningen till att jag tar detta till en ban request är för att han inte är villig att samarbeta via teamspeak (har försökt) och att han bad mig lägga ban request ifall han någon gång i framtiden gör fel, ifall någon vill ha bevis på det kan jag skicka fram men här är videon: 

 

Link to comment
Share on other sites

Får jag fråga vad som är fel? Det är medvetet satt att man ska kunna vara en viss radius för att man ska kunna råna.
Sen ser jag det som att den ända anledningen till att du lägger upp denna ban reqen är för att Marshall la en ban req på dig och du vill ha detta som "payback"

Dessutom så är detta mer än 24 timmar sedan så att detta är redan försent.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ludwig said:

Får jag fråga vad som är fel? Det är medvetet satt att man ska kunna vara en viss radius för att man ska kunna råna.
Sen ser jag det som att den ända anledningen till att du lägger upp denna ban reqen är för att Marshall la en ban req på dig och du vill ha detta som "payback"

Dessutom så är detta mer än 24 timmar sedan så att detta är redan försent.

Lämna till admins, kommentera inte när du inte är nämnd i ban requesten, och 5minuter över 24h ska inte göra någon större skillnad skulle jag tro.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, treos said:

Lämna till admins, kommentera inte när du inte är nämnd i ban requesten, och 5minuter över 24h ska inte göra någon större skillnad skulle jag tro.

Dock var jag med i situationen och är även medlem i UFA.
Sen så står det i reglerna att har du någon vettig anledning att skriva så är du tillåten, anser att min kommentar spelar roll så därför la jag den, speciellt det med 24 timmar.

Dessutom att du skriver detta visar ju rätt mycket att du endast är ute efter payback: https://gyazo.com/0185a958d1984794e75f1c314edc5b23

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Ludwig said:

Dessutom att du skriver detta visar ju rätt mycket att du endast är ute efter payback

Absolut, marshall samt zacke bad mig skicka samma puckar tillbaks så nu har ni fått tillbaka kaka

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, treos said:

Absolut, marshall samt zacke bad mig skicka samma puckar tillbaks så nu har ni fått tillbaka kaka

Att du ens vågar blanda in mig i detta, tror då inte att någon bett dig om en ban request varken jag eller Marshall jag är heller inte inblandad i detta över huvud taget så vart vill du komma? "Skicka samma puckar tillbaka" att du spelar i en fraktion och i förra inlägget till och med säger på klart språk att det enda du vill är att banna någon i motsatt fraktion. Vad är det för fel på dig?

Tänker inte kommentera ett ord till här och att du blandar in mig i något som jag inte har något att göra med gör mig mörkrädd.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Zacharias said:

Att du ens vågar blanda in mig i detta, tror då inte att någon bett dig om en ban request varken jag eller Marshall jag är heller inte inblandad i detta över huvud taget så vart vill du komma? "Skicka samma puckar tillbaka" att du spelar i en fraktion och i förra inlägget till och med säger på klart språk att det enda du vill är att banna någon i motsatt fraktion. Vad är det för fel på dig?

Tänker inte kommentera ett ord till här och att du blandar in mig i något som jag inte har något att göra med gör mig mörkrädd.

Ifall du hade fokuserat igår på vår konversation så ifall man läser mellan raderna kan man komma fram till slutsatsen att du vill att man ska bli straffad, dina ord var "Den gång när någon i UFA gör fel ska den absolut få konsekvenser, men dom flesta i våra handlingar är till 99% rätt i regelboken" - Dina exakta ord.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, treos said:

Ifall du hade fokuserat igår på vår konversation så ifall man läser mellan raderna kan man komma fram till slutsatsen att du vill att man ska bli straffad, dina ord var "Den gång när någon i UFA gör fel ska den absolut få konsekvenser, men dom flesta i våra handlingar är till 99% rätt i regelboken" - Dina exakta ord.

Hmm. Du värkar inte förstå vart jag vill komma, och noshit att det skall bli konsekvenser om man gör något fel. Ett medvetet fel skall alltid få konsekvenser t.ex tillsägelse, avstägning/ban eller i värsta fall en spark ur fraktion. Men vart hittar du att jag säger något om att man skall slänga ban requests höger och vänster på folk? Jag är den här som uppmuntrar till att fraktioner skall lösa saker sinsemellan eller via Admins och inte låta våra misstag gå ut över forumet. Och fortfarande vad har jag med denna ban requesten att göra? Jag har aldrig sagt eller bett om någon ban request och j**la paybacks. Vart får du ens det ifrån, vi är alla här mogna spelare och vad är detta ens för dagis diskuskioner? Denna Ban requesten har du lagt upp på grunden av att du vill banna en person i motsatt fraktion för att du skall få nån typ av njutning av det men sorry så kommer inget fungera i längden.

Kan även bifoga din och min diskusion från igår så att alla kan se att jag inte uppmuntrar till ban requests över huvudtaget, kommer länka hela konversationen så att det inte blir en tolkningsfråga.

Skrev även åt dig i konversationen att jag skulle diskutera med Darwin och Marshall och se till att inga fler ban request fraktioner emellan uppstår som du ville. Men här kommer du nu 24 timmar senare och gör det motsatta till det du sa då?

 

Del 1: https://gyazo.com/2159d75510a077d6eb20b26a4bf8c9bd

Del 2: https://gyazo.com/ad5d00c5ad7856e113548f7a0dd5d282

 

Im out.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Zacharias said:

Hmm. Du värkar inte förstå vart jag vill komma, och noshit att det skall bli konsekvenser om man gör något fel. Ett medvetet fel skall alltid få konsekvenser t.ex tillsägelse, avstägning/ban eller i värsta fall en spark ur fraktion. Men vart hittar du att jag säger något om att man skall slänga ban requests höger och vänster på folk? Jag är den här som uppmuntrar till att fraktioner skall lösa saker sinsemellan eller via Admins och inte låta våra misstag gå ut över forumet. Och fortfarande vad har jag med denna ban requesten att göra? Jag har aldrig sagt eller bett om någon ban request och j**la paybacks. Vart får du ens det ifrån, vi är alla här mogna spelare och vad är detta ens för dagis diskuskioner? Denna Ban requesten har du lagt upp på grunden av att du vill banna en person i motsatt fraktion för att du skall få nån typ av njutning av det men sorry så kommer inget fungera i längden.

Kan även bifoga din och min diskusion från igår så att alla kan se att jag inte uppmuntrar till ban requests över huvudtaget, kommer länka hela konversationen så att det inte blir en tolkningsfråga.

Skrev även åt dig i konversationen att jag skulle diskutera med Darwin och Marshall och se till att inga fler ban request fraktioner emellan uppstår som du ville. Men här kommer du nu 24 timmar senare och gör det motsatta till det du sa då?

 

Del 1: https://gyazo.com/2159d75510a077d6eb20b26a4bf8c9bd

Del 2: https://gyazo.com/ad5d00c5ad7856e113548f7a0dd5d282

 

Försökte ta det i teamspeak med Marshall INNAN ban requesten lades upp men han sket blankaste fan i det å skrattade bort det mer eller mindre, så var illa tvungen att gå till forumet tyvärr, inget jag ville göra men blev som sagt illa tvungen.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Zacharias said:

Hmm. Du värkar inte förstå vart jag vill komma, och noshit att det skall bli konsekvenser om man gör något fel. Ett medvetet fel skall alltid få konsekvenser t.ex tillsägelse, avstägning/ban eller i värsta fall en spark ur fraktion. Men vart hittar du att jag säger något om att man skall slänga ban requests höger och vänster på folk? Jag är den här som uppmuntrar till att fraktioner skall lösa saker sinsemellan eller via Admins och inte låta våra misstag gå ut över forumet. Och fortfarande vad har jag med denna ban requesten att göra? Jag har aldrig sagt eller bett om någon ban request och j**la paybacks. Vart får du ens det ifrån, vi är alla här mogna spelare och vad är detta ens för dagis diskuskioner? Denna Ban requesten har du lagt upp på grunden av att du vill banna en person i motsatt fraktion för att du skall få nån typ av njutning av det men sorry så kommer inget fungera i längden.

Kan även bifoga din och min diskusion från igår så att alla kan se att jag inte uppmuntrar till ban requests över huvudtaget, kommer länka hela konversationen så att det inte blir en tolkningsfråga.

Skrev även åt dig i konversationen att jag skulle diskutera med Darwin och Marshall och se till att inga fler ban request fraktioner emellan uppstår som du ville. Men här kommer du nu 24 timmar senare och gör det motsatta till det du sa då?

 

Del 1: https://gyazo.com/2159d75510a077d6eb20b26a4bf8c9bd

Del 2: https://gyazo.com/ad5d00c5ad7856e113548f7a0dd5d282

 

Im out.

Och att du säger att jag ska lägga ban req ber jag om ursäkt för, det var Marshall som bad mig men du sa att man skulle få konsekvenser så tolkade det lite åt samma håll men om du menade något annat ber jag om ursäkt!

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, treos said:

Försökte ta det i teamspeak med Marshall INNAN ban requesten lades upp men han sket blankaste fan i det å skrattade bort det mer eller mindre, så var illa tvungen att gå till forumet tyvärr, inget jag ville göra men blev som sagt illa tvungen.

Det är väl för fan klart att jag skrattar bort den? Har du ens sett din egen video!? Dra mig baklänges! xD

Link to comment
Share on other sites

Ser att jag nämns här så jag tänkte ge min input. Jag håller med om att ban reqs inte ska läggas fraktioner emellan, men denna är bara sjukt löjlig och jag förstår inte ens varför du lagt upp den. Den requesten du fick på dig var ju faktiskt lack of RP, men denna är bara sjukt pinsam.

Link to comment
Share on other sites

Ska inte lägga mig i alls  men man ser ju bara på kommentarerna som läggs... Ni lägger inte bara ban reqs på varandra utan ni försöker även trigga den andra parten. "Har du sett din egna video?, dra mig baklänges" "Detta är bara pinsamt" "j**la nöt" "nu får han tillbaka kaka"  Helt ärligt, skärpning från båda sidor 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Darwin said:

Ser att jag nämns här så jag tänkte ge min input. Jag håller med om att ban reqs inte ska läggas fraktioner emellan, men denna är bara sjukt löjlig och jag förstår inte ens varför du lagt upp den. Den requesten du fick på dig var ju faktiskt lack of RP, men denna är bara sjukt pinsam.

Aa men innan jag la ban requesten hörde jag av mig till marshall iaf, men den jag fick på mig hörde han inte av sig för fem öre även fast jag skrev "finns på ts om det är nått" 

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic

Det här var nog absolut det löjligaste jag har sett, och jag har sett Ramirez lägga ban req PÅ SIG SJÄLV. 

 

Otroligt pinsamt beteende ifrån båda parter och jag blir helt ärligt förbannad över att behöva läsa sånt här från 2 faktionsmedlemmar. För det första @treos så är din ban req helt absurd, tycker du jag bör banna dig ifall du rör dig samtidigt som du processar droger? Eftersom de också har en radie du kan röra dig i och jag är rätt säker att du rört dig någongång samtidigt. 

 

Kommer att ta upp detta med båda faktionsledare under dagen men bli inte förvånade om ni båda sitter av en 2-dagars ban ikväll för extremt hjärndött agerande. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.