Jump to content
CvGaming

Ban Appeal, Sockerkaka recept (Adam Savage)


A. Savage
 Share

Recommended Posts

            Appeal Information

            Name: När jag blev bannad, Sockerkaka recept. Vanligtvis, Adam Savage.

            Date: 2017-03-02 - 21:10

            Reason: Hejhej! Jag blev bannad av Marple för trolling då jag skickade iväg ett News Tower meddelande där jag frågade vart man kunde lägga in sina pengar. Jag vet inte om marple har en dålig dag och kände att han ville banna någon, men jag känner inte riktigt att det här var en riktig anledning till att banna MIG för. Det var en helt oskyldig fråga. :mellow:

Jag menar, jag la ändå ner 150k, och funktionen finns ju, och inga regler kring den, men men...

 

 

 

 

 

Och om du hade en dålig dag marple så ska du veta att det kommer bättre dagar, nångång.

mvh savage.

Edited by A. Savage
Link to comment
Share on other sites

Hej @A. Savage!

Jag må tycka att ditt prank var relativt tråkigt, om inte jättetråkigt. 

Angående att det finns inga regler kring den, absolut fine. Vi har inte skrivit ett helt A4 om den. Vilket vi inte skall behöva göra. Ifall någon skriver ut någonting stötande eller bara oerhört opassande kommer vi att vidta åtgärder mot den personen absolut. Det är ju för att vi ska kunna ha en rolig och skön stämning på servern.

I detta fallet blir din ban appeal accepterad. För att, som jag skrev ovan kommer vi vidta åtgärder mot sådana saker, om det inte går över styr dvs. Vilket jag inte har fått uppfattningen att det skett nu.

Förresten tycker jag att sockerkaka inte är jättegott, föredrar kladdkaka alla dagar i veckan. Har du dock ett bra recept får du gärna skicka ett PM!

Cheers.

//Intesockerkakarecept

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.