Jump to content
CvGaming

Ban appeal Pepperoni


Serious Sam
 Share

Recommended Posts

Name: Pepperoni

Date: Nästan 2 årsen

Reason: Nästan alla admins vet varför jag är bannad, men kort fattat jag dupeade med ACF. Men nu är det dags för mig att komma tillbaka efter två år och visa för alla att jag är inte den personen jag var för två årsen. Under dom två åren har jag sammlat ihop 1000 mer timmar på arma och förstår nu att man kan ha roligt att spela utan att ha massa gear. Själva roleplay delen är det som gör spelet roligt inte själva krigen. Tyvär vet jag inte hur server riktigt är idag men jag hoppas att man kommer få se mer roleplay bland spelarna idag än vad det var för två årsen, Jag kommer i alla fall ihåg att för två årsen var det Krig,Gear och Makt ingen roleplay i det hela det var det som frestade mig att dupea så jag kunde gå ut i krig utan att känna någon press att vapnena kommer ta slut. Men idag har jag fattat att det är själva roleplay delen som kör servern levande. Man ska alltid försöka roleplay känner man suget att bara panga gå in på en king of the hill server. Jag vill nu visa för alla att jag inte den killen som bara vill ha gear och kriga hela tiden att jag är den killen som verkligen försöker roleplaya för att höja serverns rp. För detta är mitt sista försök att komma in på eran server och visa att jag har mognat till mig. / MVH Pepperoni

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.