Jump to content
CvGaming

Lisstrand unbann appeal


lisstrand
 Share

Recommended Posts

 

  1. Create a new topic like this: "[ban appeal] *In-Game name*" (ie: [ban appeal] Jeppe Olsen)
     
  2. Copy this template and answer the questions and statements below.

            Appeal Information

            Name: [Y.R.N] Lisstrand

            Date: 2017-02-28

            Reason: jag lånade ut min nyckel till mitt hus till midget king där efter så va han där med någon i mitt hus där dom kan nog ha dupat utan att jag visste för han fråga om han kunde få köpa gear av mig så i självfallet sa jag ja för han va med i mitt gäng. polis bobby brown fick tagg på mig i athira för vi skulle samlas där och jag lämnade in pengar på bankomaten eftersom midget king hadde köpt gear av mig så visa sig att han dupade i mitt hus. jag visste inget att dom hadde dupat i mitt hus eftersom midget king brukade lägga in  gear i mitt hus för han har inget eget än på servern. 

 

Link to comment
Share on other sites

När jag skrev till dig på TS så svarade du direkt, men när jag spontanfrågade dig varför du dupeade och ville prata med dig då loggade du ut och kom aldrig tillbaka. 

 

Verkar extremt onödigt om man inte har gjort något  ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Legacy™ said:

När jag skrev till dig på TS så svarade du direkt, men när jag spontanfrågade dig varför du dupeade och ville prata med dig då loggade du ut och kom aldrig tillbaka. 

 

Verkar extremt onödigt om man inte har gjort något  ?

jag svarade men sen blev jag bannad och orkade inte lägga ner tid då för jag blev frustrerad för blivit bannd för inget och skulle kunna ta snacket nu

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Legacy™ said:

Du svarade inte alls, du disconnectade och sedan kom du inte tillbaka. 

 

Återkommer med svar senare. 

jag svarade på din första fråga där efter jag blev bannad sen så gick jag från datorn för att jag blev bannad och jag ber om ursäkt för det då men jag sitter inne i teamspeaken hela kvällen så det är bara att poka när vi kan prata om händelsen :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.