Jump to content
CvGaming

Ban request [TSAR] Snorx & [TSAR] Smile


Phiilp
 Share

Recommended Posts

      Request Information

        Name: *Your in-game name* [A) LillSnurre

        Offender-Name: *Offender's in-game name*[TSAR] Snorx & [TSAR] Smile

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-03-05 21:30

        Which rule(s) were broken: Breaking NLR, Buglooking throu the floor in cargo.

        Additional information: Explain in detail what happened. First of we had a fight with TSAR and everything was fine, I killed Snorx in cargo and then came back to the fight 12 minutes later to kill my teammate [A] Xymz. While pushing the cargo we noticed a guy bugpeeking throu the floor of the cargo so he was able to shoot and see us throu the floor. We joined their Guest channel on teamspeak to ask for a refound for the guy they killed but they didnt answer so heres the banrequest. TSAR have been playing on the server a long time and should know the rules by now.

Snorx killed by me PICTURE ONE Time until restart 01:11:46

Snorx killing Xymz PICTURE TWO Time until restart 01:00:03

Smile bugpeeking throu cargo.

Video 1:http://plays.tv/video/58bc7a88bf717ccb32/buggpeek?from=user

Video 2: http://plays.tv/video/58bc7b221b9e0f44e4/buggpeek2?oreferer=notifications

Link to comment
Share on other sites

Får egentligen inte kommentera men tänkte bara nämna att på 1:56 i video 2 så använder din kompis V för att titta igenom väggen och tittar man noga så ser man också att han försöker skjuta honom igenom väggen samtidigt som han V-ar 

Link to comment
Share on other sites

hur bugtittar han? han ligger ju bara ner då är vapent igenom utan att man ser, För det andra dödade jag xymz när han hoppade ur från en drog buske där man inte får stå.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Snorx said:

hur bugtittar han? han ligger ju bara ner då är vapent igenom utan att man ser, För det andra dödade jag xymz när han hoppade ur från en drog buske där man inte får stå.

Ahh så när du lägger dig ner i Arma så kommer vapnet neråt, skicka gärna bild på det är du snäll. Dessutom om du anser att det är en bugg, hur troligt tror du det är att det händer nästan hela tiden ?

Angående att jag står i en knarkbuske skicka bevis på det. Eftersom du är du och anklagar alla för något så är det inte så troligt 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Snorx said:

och sista frågan, om man kollar på 10:50 

http://plays.tv/video/58bc7b221b9e0f44e4/buggpeek2?oreferer=notifications

Så ser man att du buggtittar igenom plus klickar v på väggen för att se igenom

 

Videon är 02:25 minuter lång och hittar inget efter det som är på 10:25

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Snorx said:

hur bugtittar han? han ligger ju bara ner då är vapent igenom utan att man ser, För det andra dödade jag xymz när han hoppade ur från en drog buske där man inte får stå.

Du får gärna skicka video på detta samt Smile kan skicka video från när han ligger ner på cargo och inte buggtittar. Skickar ni video som bevisar att ni inte bugtittat så slipper ni åka på det.

Link to comment
Share on other sites

On 2017-03-06 at 0:31 PM, Xymz said:

Ahh så när du lägger dig ner i Arma så kommer vapnet neråt, skicka gärna bild på det är du snäll. Dessutom om du anser att det är en bugg, hur troligt tror du det är att det händer nästan hela tiden ?

Angående att jag står i en knarkbuske skicka bevis på det. Eftersom du är du och anklagar alla för något så är det inte så troligt 

skickar bevis när jag kommer hem :D

Link to comment
Share on other sites

@Snorx eller @Xymz, någon utav er får gärna slänga upp video på att ni "inte" buggtittar på de sättet.

 

Gäller även er @Phiilp, skicka en video på detta, att ni "inte" buggtittar.

Sedan @Phiilp, så är det rätt idiotiskt att lägga upp en banreq som bland annat innehåller någon som buggtittar, när ni försöker använda samma metod.

 

Ni har 24 timmar på er att skicka video på detta!

 

/G. Kasper

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@G. Kasper Jag var inte ens nära cargot vid den tiden, utan var mer ute på ett fält. Det snorx anklagar mig för är att sitta i en knarkbuske vilket jag inte har gjort. Han skulle då skicka video på när jag satt i den typ igår men det verkar inte ha kommit upp någonting. Tror du har missförstått.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, G. Kasper said:

@Xymz har nog som sagt missförstått de lite ja.

Har tyvärr inga fler videos än det jag lagt upp, kan kolla om jag har längre video från när jag går upp i cargo. Och sen att xymz dog 1.4 bort, kan nog se om jag har kvar video på kartan också. Kollade nyss mitt plays.tv och har tyvärr inte kvar videos för de tas bort efter 3 dagar. Känner att jag länkade inlägget till alla inblandade och bad de lägga upp videos och liknande och sånt men inte fått några videos på 5 dagar nu och att jag ska lägga till fler videos efter 5 dagar känns lite dåligt då videos försvinner efter ett tag om man inte sparar alla 4 spelade timmar den dagen. Men som sagt, hade jag själv bugtittat genom väggar och liknande hade jag inte brytt mig att de själv gör, det ända som jag tycker är konstigt är hur en spelare är tillbaka i fighten efter 12 minuter igen och den andra har händerna genom golvet, vet inte varför man peekar in i väggar istället för att hålla en dörr där folk kommer upp egentligen, är fortfarande ny till spelet så kan inte alla tips och knep som finns för kolla igenom saker för att få "upperhand" och kan tyvärr inte svara på varför killen framför mig i cargo gör det tillbaka en gång heller, kan tyvärr inte skicka video på om han gör det eller inte för man måste se det från personens synvinkel också vilket jag var villig att se om smile skickade video på att han "låg ner" istället för sitta och kolla genom golvet.

Tillägger också för göra det lättare för dig G.Kasper

Snorx dör i cargot, 12 minuter senare dödar han Xymz 1.4km bort från cargot (Dessa var inte i cargot senare) Så ingen av dessa två bugtittar. (Bara så ingen av dom får något straff för de andra videos, det är bara samma fight och inte samma plats)

Smilee sitter i cargot jag försökte pusha, tog med när han dog så man fick med hans namn.

Edited by Phiilp
Link to comment
Share on other sites

Jag väljer att declinea denna av rätt simpla anledningar.

Att lägga upp en banreq på att någon "buggtittar" och sedan säga att ni ska göra samma sak, har ju inte precis talat till er fördel. Rätt idiotiskt som sagt.

 

Så tänk på detta till nästa gång!

 

/G. Kasper

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.