Jump to content
CvGaming

Ban req on [GG] Seth MF Rydell


[TSAR] Waldo
 Share

Recommended Posts

 

        Name: [T.U] Matzi

        Offender-Name: [GG] Seth MF Rydall

        Date: 06.03.2017 - 19.20 

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Me and my friends where driving to bandit, when we se a truckboxer, i jumped out and ran for like 2 sec and       i got killed, i was a bit to far away for them to get KOS, so i did not try to shoot. but i got insta killed 528m from the marked zone.

 

    Proof:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det är 508m från huset till bandit. Visst jag köper att det är en 500m gräns men enligt mig så spelar inte 8 meter någon stor roll. Om det nu var utanför och det vart en RDM så har ni fortfarande inte rätt att döda mig p.g.a att inte RDM ger kos. Sedan förstår jag inte varför lägga ner tid till en ban req när du säger i videon att det inte längre är en RDM när din polare sköt mig. 

Edited by A.Bishop
Link to comment
Share on other sites

Ik, i tryed to tell them. This ban req is just to show i did not do anything wrong, and it was an RDM And the 8 m do make a huge Difference. and im 528m away. Rules are Rules .. no ned to try to bend them :)

 

 

Edited by [T.U] Matzi
Link to comment
Share on other sites

Hej vill bara säga vad jag tycker helt ärligt så tycker jag inte det har nån skillnad på 500 meter och 528 meter. Man är ju vid bandit av en anledning eller hur antingen för att kriga eller för att ta över det och köpa vapen ingen är ju där för att titta på 528 meter utanför zonen. Plus så när Seth döda en av er så sköt ni tillbaka och rdm ger ju inte kos eller ?  Men vad jag vill komma fram med här är att jag inte tycker 528 meter är nån skillnad som 500 meter tycker man får skylla sig själv helt ärligt tack och hej.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, [T.U] Matzi said:

Take a look at my Video again plz. my marker is not there on ur video.. and i died beside the bush ur starding infront, everything ur showing here is just BS. 

 Jag förstår inte hur du tänker när du säger att det är bs. Det spelar ingen roll vart din marker är. Man måste lägga en marker så nära som möjligt för att få den kortaste vägen. Men absolut, sitter man cirka 510 meter utanför zonen så är det ett effektivt sätt att banna av folk. Du har inte heller kontaktat mig om refound eller dylikt. Du väljer att slänga upp en ban req på mig som även visar att din polare RDM:ar mig jag förstår inte själva poängen. 

Link to comment
Share on other sites

Inte för att jag direkt e inblandad i denna req men jag har en sak jag undrar över.

Vad det inte GG som sade att om en blir rdmad så får de andra skydda sig och skjuta tillbaka men nu säger ni att han nu bryter mot reglerna även fast ni säger att man får. Bestäm er grabbar

 

Link to comment
Share on other sites

Xymz , okej du säger också här att RDM ger inte KOS ? alltså är man inte i en pågående STRID. Okej ska vi prata om händelsen mellan oss igår? Jo vi engagade dig och du säger att ni är i FIGHT. Men mot vilka? Jo ''Några försökte RDMA oss och vi har då KOS på dom.'' Jo det är ett regel brott det. Förstår inte varför du ska börja lägga dig i denna konversation. Nu säger jag inte att jag alldrig gör fel för det gör alla.

Tack och hej :) 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Rolf said:

Hej vill bara säga vad jag tycker helt ärligt så tycker jag inte det har nån skillnad på 500 meter och 528 meter. Man är ju vid bandit av en anledning eller hur antingen för att kriga eller för att ta över det och köpa vapen ingen är ju där för att titta på 528 meter utanför zonen. Plus så när Seth döda en av er så sköt ni tillbaka och rdm ger ju inte kos eller ?  Men vad jag vill komma fram med här är att jag inte tycker 528 meter är nån skillnad som 500 meter tycker man får skylla sig själv helt ärligt tack och hej.

It makes no sense ... 500m is the KOS Zone .. and thats it, not 501 or 590. Its 500 so just be more careful before u kill ppl, and i did not ask for refound cuse my teammates started to fight back, so that meant we accepted the fight.. i cant care less about my gear.. Its just u guys need to f***ing follow the rules .. stop bending them ... its at 500m, and thats it.. no need to fight it, its just how it is. and ur mate starting to bitch in side.. so thats why i just posted it and dident talk to u .. 

Edited by [T.U] Matzi
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, A.Bishop said:

Jag förstår vad du menar och jag håller med delvis. Men om du tycker jag gjort fel så kan du kontakta mig och prata med med istället för att lägga upp det som en ban req.

 

i was gone contact u, untill ur buddy talked shit and bitched in side mate. i dont like to make ban reqs 

Edited by [T.U] Matzi
Link to comment
Share on other sites

Regeln säger såhär Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing.

 

Om ni ska bete er som ett gäng 12 åringar, så får väl jag hjälpa er lite på traven.

Jag vill att Seth Rydell tar och refundar Matzi på hans saker. Efter att detta är löst, så skickar ni bevis på att ni gjort de i form av bild eller film.

Ni har 24 timmar på er.

 

/G. Kasper

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, G. Kasper said:

Regeln säger såhär Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing.

 

Om ni ska bete er som ett gäng 12 åringar, så får väl jag hjälpa er lite på traven.

Jag vill att Seth Rydell tar och refundar Matzi på hans saker. Efter att detta är löst, så skickar ni bevis på att ni gjort de i form av bild eller film.

Ni har 24 timmar på er.

 

/G. Kasper

Visst jag kan refounda dom men jag har inte sätt dom inne på servern på ett tag så det kan bli svårt att göra det inom 24h

 

Edited by A.Bishop
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, G. Kasper said:

Varför tror du jag gav dig 24 timmar för? Skulle det vara så att de inte är inne inom detta 24 timmar, så kan du ge sakerna till mig, så ger jag dom vidare sen.

Absolut det kan jag göra

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.