Jump to content
CvGaming

Ban request [A] Xymz 2017-03-11


staminaa1
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: (n.I.P) ÅLof MAIster

        Offender-Name: [A] Xymz

        Date: 2017-03-11  - mellan 20.00-22.00

        Which rule(s) were broken: Fail engegea och RDM.

        Additional information: Explain in detail what happened. Jag såg honom bakom muren efter att jag vart inne i gang hideout. Så jag antog att han ville engegea mig, så jag drog upp min rook och bara sprang efter honom och var knäpp tyst. Då knockar han mig och springer där ifrån. sedan så blir jag engegead några sekunder efter att jag rest mig upp. Och under tiden jag var knockad har han hunnit att springa och gömma sig sa att jag inte ska veta vart han är när han engegear mig.

https://vid.me/VwYI

https://vid.me/zMX0

Den andra videon kanske inte lyckades laddas upp. Om den inte gjorde det så kan jag lägga upp den igen.

 

Om ni admins är osäkra på om han har gjort något fel. Så kan ni gå in på Almkvist gamla ban request. Då han råkade ut för exakt samma sak. 

Link to comment
Share on other sites

'Några sekunder' Jag engagade dig ungefär efter 20 sekunder, och knockade dig då jag ansåg att mitt liv var i fara. 

Efter att jag fixade så att jag inte längre kände mig hotade så engage jag er. 

Tror att den ban reqen almkvist gjorde är lite annorlunda..

Tycker admins jag har gjort fel så kan jag mer än gärna refunda :)

 

 

Edited by Xymz
Link to comment
Share on other sites

Denna var lite sjuk, Du ska ha props att du orkat gå tillbaka nästan ETT HELT ÅR i ban reqs för att hitta någon som är någorlunda lik din. I detta fall så anser jag definitivt att en ban inte är på sin plats.

Du känner dig hotad av personen med ett vapen, absolut, Men varför springer du då efter honom? En förnuftig person hade ju sprungit andra hållet och försökt undvika denna situationen.

Du får 15 sekunder på dig att springa bort från området från det att du kan springa igen.

 

DENIED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.