Jump to content
CvGaming

Ban request [A.P.D] Illmaister (min första ban rec och den ska fan gå igenom)


Samir Badran
 Share

Recommended Posts

Name: *[N] El Capitano*

        Offender-Name: [A.P.D] Illmaister

        Date: 2017-03-13

        Which rule(s) were broken: Running down to the water in an attempt to swim from a fight since you can´t take any damage

Han simmar i vattnet i combat för att undvika att dö (under fed), och han försöker inte ens klättra upp.

 

proof: 

https://gyazo.com/f59703877eaa03d4a18ade84b8d27ea7

Edited by Silent
Link to comment
Share on other sites

Antar att det är Illmeisters båt som står bredvid där, Hur hade du tänkt dig att han ska ta sig till land? 

Kan inte se i videon att han hoppar ner i vattnet när han tar skott. Antar att han tog sig till bandit genom att åka båt. ingen större skada skedd.

@illmeister Stämmer det?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, illmeister said:

Jag kom med båt från pyrgos under fed tog inget skotthoppar ur och klättrar upp för stegen. 

Så det stämmer bra @kooben

du låg i vattnet as länge... (mer än 23sec ligger du o simmar......." plus att du kunde kört med båten upp på stranden ist

Edited by Silent
Link to comment
Share on other sites

Just now, illmeister said:

As länge vet jag inte jag hoppade ur till stegen sen scrollade jag för att kunna klättra upp

Men du kunde åka upp på stranden som var mindre än 50m bort. Vet inte varför det tog 23 sekunder för att sätta sig i stegen. Dessutom behövde du inte ge dig ut på vattnet, du e föfan inte kustbevakningen eller?

Link to comment
Share on other sites

Så vi bråkar alltså om att han ska åka 20 meter längre för att gå upp någon annanstans? Herre.....

 

Har ni inget bättre för er än att sitta och gnälla på såna här skitsaker, Som inte ens ger något annat resultat än att Ille dör..... Skillnaden är att du i tornet kan döda han direkt om han går upp vid stranden och därför är ni sura?

 

Vill ha ett jä"%la bra svar från @Silent och @DompaN om varför Ille borde bli bannad för detta.....

Link to comment
Share on other sites

Just now, kooben said:

Vill ha ett jä"%la bra svar från @Silent och @DompaN om varför Ille borde bli bannad för detta.....

Då han bryter emot en regel, vilken  jä"%la  civ som helst hade blivit bannad för detta. Spelar ingen roll om de hade varit 20m eller 1km han SKA inte ner i vattnet under combat. Han hade kunnat välja att åka med bil eller köra upp på stranden. Hade vart en helt annan sak om detta var hans enda väg dit men han hade hundra andra vägar att välja!

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

Då han bryter emot en regel, vilken  jä"%la  civ som helst hade blivit bannad för detta. Spelar ingen roll om de hade varit 20m eller 1km han SKA inte ner i vattnet under combat. Han hade kunnat välja att åka med bil eller köra upp på stranden. Hade vart en helt annan sak om detta var hans enda väg dit men han hade hundra andra vägar att välja!

Som jag ser det så använder han inte vattnet som en faktor att skydda sig från er när ni skjuter mot honom. Han väljer att använda båten som transport medel.

Vet inte hur många gånger du har sagt "alla andra hade blivit banande".... Vart är alla dom får jag fråga? Är rätt så orelevant om personen i fråga är APD eller civ. Anser fortfarande inte att detta är bannbart.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kooben said:

Som jag ser det så använder han inte vattnet som en faktor att skydda sig från er när ni skjuter mot honom. Han väljer att använda båten som transport medel.

Vet inte hur många gånger du har sagt "alla andra hade blivit banande".... Vart är alla dom får jag fråga? Är rätt så orelevant om personen i fråga är APD eller civ. Anser fortfarande inte att detta är bannbart.

han ligger i vattnet mer än 23sec för f*n han kunde gått upp dirr du ser i hela videon att han inte ens försöker komma upppppp

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Silent said:

Han ligger och krälar i vattnet mer än 23sec också... han hade kunnat gå upp dir..

Har hänt mig flertalet gånger att det inte går att få upp ikonen att kunna klättra upp för stegen. Den kan vara klurig att få fram ibland.

Men om vi säger såhär, istället för att jag ska kommentera och spekulera i vad jag tror hände så kan ni förklara för mig på ett bra sätt vad som hade hänt om han istället hade klättrat upp på en sekund.

Hade ni vunnit hela fed?

Link to comment
Share on other sites

Just now, kooben said:

Har hänt mig flertalet gånger att det inte går att få upp ikonen att kunna klättra upp för stegen. Den kan vara klurig att få fram ibland.

Men om vi säger såhär, istället för att jag ska kommentera och spekulera i vad jag tror hände så kan ni förklara för mig på ett bra sätt vad som hade hänt om han istället hade klättrat upp på en sekund.

Hade ni vunnit hela fed?

Detta handlar inte om att vinna hela fed.. för fan reglerna är till för att följas.. man SKA inte vara vattn i COMBAT

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kooben said:

Har hänt mig flertalet gånger att det inte går att få upp ikonen att kunna klättra upp för stegen. Den kan vara klurig att få fram ibland.

Men om vi säger såhär, istället för att jag ska kommentera och spekulera i vad jag tror hände så kan ni förklara för mig på ett bra sätt vad som hade hänt om han istället hade klättrat upp på en sekund.

Hade ni vunnit hela fed?

INGEN BRYR SOM OM VI VANN FED ELLER INTE HAN HAR BRYTIT MOT EN REGEL, PUNKT SLUT.

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

INGEN BRYR SOM OM VI VANN FED ELLER INTE HAN HAR BRYTIT MOT EN REGEL, PUNKT SLUT.

Snällt av dig att skriva med stora bokstäver, går ju som sagt i första klass och vi har inte riktigt lärt oss de små bokstäverna än.

 

Ni verkar inte förstå mina resonemang, Jag förklarar mer än gärna imorgon på teamspeak.

 

DECLINED

 

Det faktum att du skriver med all caps får dig ju att framstå som irriterad, Vad kan det bero på.... ;)

ce2.png

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.