Jump to content
CvGaming

Angående husbyten!


Legacy™
 Share

Recommended Posts

Behöver ni sälja/byta hus så skriv upp er här så ska jag försöka att få tag på er i tur och ordning. Skriv enligt den här mallen: 

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) 

Hur mycket kostade huset? 

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) 

Ditt Arma-ID: 

 

 

Ber om ursäkt att det tagit tid det här med hus men kan garantera att det är knivigare än det verkar, tack för visat tålamod. 

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) Första. Alltså det som ligger i Panochori

Hur mycket kostade huset? Har för mig att mitt första kostade 1.2

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) Har inge gear ihuset

/Andersson :)

Link to comment
Share on other sites

 

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) mellersta i zaros och sista i neri (ett garage)

Hur mycket kostade huset? 1 eller 1.5  mille och 500k

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) ja allt är borta

arma id: 76561198165767823

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) mellersta ligger i Negades och Högst upp ligger utanför Athira

Hur mycket kostade huset? mellersta 1,5, Högst upp 800k tror jag.

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) mellersta helt tomt, Högst upp tomt

Arma ID: [Cv-D] [Thug] Nex

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) mellersta och sista mellersta ligger i sofia och det sista i athira

Hur mycket kostade huset? båda kostade 1.2 

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) båda är tomma 

Edited by Rolf
Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) Mellersta (Det som ligger i Negades) och det längst ner (Det som ligger i Athira)

Hur mycket kostade huset? Husen kostade 1.5 var.

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) Har bara lite småskit i ett av dem, spelar ingen roll om ni tar bort det.

Arma 3 ID: 76561197977736539

Edited by Gustav Hedenhös
Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? Kommer inte ihåg tidpunkt men det var mitt första hus.

Hur mycket kostade huset? Kommer inte ihåg men tror 1.5 mille, det var ett 1 lådes hus.

Har du gear i huset nu? Nope, inget gear där inte!

Link to comment
Share on other sites

On 2017-03-20 at 10:57 AM, Vestandersson said:

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) Första. Alltså det som ligger i Panochori

Hur mycket kostade huset? Har för mig att mitt första kostade 1.2

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) Har inge gear ihuset

/Andersson :)

Du måste skicka ditt Arma-ID till mig. Ingen aning om vad du nickar in-game :)

Ni andra får vänta till imorgon, tog alla hus jag hade tid med inatt. Ifall eran kommentar är borta så har jag tagit bort erat hus.

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) mitt första och mitt andra hus ena ligger över agglechori andra nere i panochori.

Hur mycket kostade huset? 1,5mille och 1,5mille

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) Har tagit bort allt jag bryr mig om resten kan du wipea

Ditt Arma-ID: 76561198022339289

Edited by Treos
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Legacy™ said:

Du måste skicka ditt Arma-ID till mig. Ingen aning om vad du nickar in-game :)

Ni andra får vänta till imorgon, tog alla hus jag hade tid med inatt. Ifall eran kommentar är borta så har jag tagit bort erat hus.

Det fixar jag! :D

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) Mitt Garage

Hur mycket kostade huset? 500k vill inte ha pengarna.

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) Nej.

Ditt Arma-ID: 

76561197975267936

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?)  första, melllersta!

Hur mycket kostade huset? 1.5 för båda två.

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) båda är toma

Ditt Arma-ID: [E.C] Robin

 

Link to comment
Share on other sites

Runt vilken tid var huset köpt? ( Var det ditt första/mellersta/sista hus?) första (i sofia)

Hur mycket kostade huset? 1.2 mil tror jag.

Har du gear i huset nu? (Ta helst bort allt gear innan ni ber mig ta bort erat hus) Bara skitsaker så det kan du ta bort.

Ditt Arma-ID: 76561198086190193

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis unfeatured and unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.