Jump to content
CvGaming

Ban req - J.Blane


DompaN
 Share

Recommended Posts

  Name: [N] Dompan

        Offender-Name: [A.P.D] J.Blane

        Date: 2017-03-19 EXAKT kl 20:55:15

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: De var så att UFA tog fed vi i N skulle åka och engagea UFA, jag ligger mellan en APD hunter och en UFA hunter, APD huntern var bakom mig och UFA huntern framför, de var även en till APD hunter brvid UFA huntern framför mig som rammade UFAs hunter, jag fattar direkt att dem i UFAs hunter skulle hoppa ut och att APD hunter bakom mig skulle hoppa ut så jag svänger ut på gräset och är inte mellan UFA och APD. Sen skjuter J.Blane sönder mitt huvud och jag lackar ur, de e varför jag inte har något ljud i videon. Skrev till han när jag respawnade men fick inget svar. Nu har 23 timmar gått och han har inte ens kontaktat mig. 

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Legacy™ said:

Jag skrev ju till dig att du kunde kontakta mig angående dina saker efter att du skickade ett Dispatch till oss :)

 

Nu har det gått 23 timmar och du har inte kontaktat mig. 

Har inte fått något meddelande. ser inte att det är lämpligt att "ge refund" som apd får göra varje gång. Vill se apd bannade och inte att dom bara kan köpa ut från sin förbannade shop för 50k och komma undan med rdms. Är det verkligen okej att apd ska få rdma och sen refunda för 50k? Otroligt dålig stil från er admins att tillåta detta.

 

Link to comment
Share on other sites

<18:54:18> "DompaN [MR3]" pokes you: Hoppar du ner en snabbis?
<18:54:41> "Jorma": https://community.bistudio.com/wiki/File:Arma3_CfgWeapons_H_Beret_Colonel.jpg
<18:55:02> "ᅟᅟᅟᅟᅟ": mk200
<18:55:08> "DompaN [MR3]" pokes you: Eller de var inget

 

Ursäkta man går och gör sina behov som människa.

Men i min personliga åsikt så om man följer efter två bepansrade bilar, varav en välter och skickar ut rebellar genom dörrarna och väljer att vara inom 50 meters avstånd från den rebel hunter som har vält, så har man satt sitt eget liv i fara, vilket är ditt ansvar, om inte den regeln har ändrats sen jag sist lirade.

 

Vill även påpeka att jag inte har sett något tidigare meddelande från dig, inte på teamspeak iallafall.

 

/

 

J

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, J. Blane said:

Ursäkta man går och gör sina behov som människa.

Men i min personliga åsikt så om man följer efter två bepansrade bilar, varav en välter och skickar ut rebellar genom dörrarna och väljer att vara inom 50 meters avstånd från den rebel hunter som har vält, så har man satt sitt eget liv i fara, vilket är ditt ansvar, om inte den regeln har ändrats sen jag sist lirade.

 

Vill även påpeka att jag inte har sett något tidigare meddelande från dig, inte på teamspeak iallafall.

 

Fast då vi själva är banditer som strävar efter att faktiskt TA hunters ifrån rebellerna så finns det inget fel i situationen. Det är samma som att skriva att ni börjar veva med era tazers i safezone mot ett gäng fullgearade killar, är det att värna om sitt liv? Att skjuta elpistol mot tungt beväpnade killar? Svar nej, det är det inte. 

Som skrivet ovan, vi är inte ute efter refund i denna situation. Vi vill inte se att fraktioner gör fel och sen ger oss gear för era 50k. Att rdma och sedan komma undan med det för 50k ser jag inget rätt i, ska vi civs refunda, ja men då j**lar då ska vi betala från våra egna hus där bara en väst kostar 300k ish, där har ni 3 uppsättningar och att lägga till vapen + kläder + mags går det upp i några miljoner. 

Om vi rdmar, vi betalar FLERTAL miljoner ingame dollar, det är flera timmars jobb medans ni i princip kan rdma och sen ge en ticket till någon och refunda med dom pengarna eller som i vanliga fall den gamla vanliga ALCn som inte kostar ett enda skit för er. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Feroz said:

Fast då vi själva är banditer som strävar efter att faktiskt TA hunters ifrån rebellerna så finns det inget fel i situationen. Det är samma som att skriva att ni börjar veva med era tazers i safezone mot ett gäng fullgearade killar, är det att värna om sitt liv? Att skjuta elpistol mot tungt beväpnade killar? Svar nej, det är det inte. 

Som skrivet ovan, vi är inte ute efter refund i denna situation. Vi vill inte se att fraktioner gör fel och sen ger oss gear för era 50k. Att rdma och sedan komma undan med det för 50k ser jag inget rätt i, ska vi civs refunda, ja men då j**lar då ska vi betala från våra egna hus där bara en väst kostar 300k ish, där har ni 3 uppsättningar och att lägga till vapen + kläder + mags går det upp i några miljoner. 

Om vi rdmar, vi betalar FLERTAL miljoner ingame dollar, det är flera timmars jobb medans ni i princip kan rdma och sen ge en ticket till någon och refunda med dom pengarna eller som i vanliga fall den gamla vanliga ALCn som inte kostar ett enda skit för er. 

Du har inget med MIN banreq att göra, adios muchacho

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, DompaN said:

Har inte fått något meddelande. ser inte att det är lämpligt att "ge refund" som apd får göra varje gång. Vill se apd bannade och inte att dom bara kan köpa ut från sin förbannade shop för 50k och komma undan med rdms. Är det verkligen okej att apd ska få rdma och sen refunda för 50k? Otroligt dålig stil från er admins att tillåta detta.

 

APD försöker endast sköta sin uppgift genom att genomföra uppdraget dem har i att stoppa transporten, ser man någon springa i närheten utav en aktiv situation så kan man inte alltid ta förgivet att det är en medlem ur [N] som kommer springandes där och inte en Rebell! Ni vet lika väl som jag att tiden det tar att tagga kan vara skillnaden på om man lever eller dör, självfallet måste man tolka dem olika situationerna olika där crossfire uppstår och i denna situation anser jag att han endast försöker värna om sitt liv. Att han inte hör av sig till dig kan jag inte svara på varför, men faktum kvarstår fortfarande att jag skrev till dig att refund skulle fixas efter att situationen var avklarad bara du kontaktade mig. 

Nu när du inte har gjort det så lägger jag betoning på att du får kontakta mig gällande din refund eftersom du missade att läsa det senaste gången jag skrev det :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.