Jump to content
CvGaming

Ban Request [CWD] Caitlyn Jenner


Phiilp
 Share

Recommended Posts

        Name: *Your in-game name* [A] LillSnurre

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [CWD] Caitlyn Jenner

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-03-21 18:50 

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Explain in detail what happened. I got engaged, they tell me to jump out and I jump out and trying to say "I will put my hands up" but get shot when I jump out from the car for "aiming at him". I asked for refound and they said No, later they said the could refound if I sent video and my friend told them to come teamspeak without an answer. Now Im not looking for any kind of refound just that they get what they deserve and learn the rules by giving more than 3 seconds to jump out and put my hands up.

http://plays.tv/video/58d16931d602d0d6e2/noice

 

Link to comment
Share on other sites

Förlåt om jag lägger mig i men tycker det låter som att han säger "Jump out from the vehicle and you die" 

Tänkte mest om de var anledningen till att han sköt dig för att du nu hoppade ut. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Rudolf said:

Förlåt om jag lägger mig i men tycker det låter som att han säger "Jump out from the vehicle and you die" 

Tänkte mest om de var anledningen till att han sköt dig för att du nu hoppade ut. 

Han säger "This is chicks with dicks, Jump out of the vehicle and put your hands up or die" Sen upprepar han "Put your hands up or die".

Förstår att du kan tolka det fel men lite svårt att ta upp händerna i bilen.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, chebbi said:

Som jag sa ingame. "Jag refundar om jag får req" för på min skärm vände du dig mot mig och därför sköt jag. Ditt försvar var att du hade vapen. Men sikta i backen då och inte mot mig.

[A] L.Wang skrev i Side och bad dig komma TS, väntade 15minuter på dig att komma in och skriva till mig.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Legacy™ said:

Kan du skicka upp denna på youtube och samtidigt boosta ljudet med typ MAX?

Kan inte höra vad han säger i engagen och kan därav inte göra en bedömning då jag inte vet vad jag ska "leta" efter :)

Då jag inte vet hur man redigerar videos eller liknande eller kan boosta ljudet men la upp den på youtube och där hör man lite bättre - 

Om du tänker på det jag skrev innan också om vad han säger så om du fokuserar så hör du vad han säger - Han säger "This is chicks with dicks, Jump out of the vehicle and put your hands up or die" Sen upprepar han "Put your hands up or die".
Jag får inte riktigt tid att ta upp händerna och försöker säga att jag ska ta upp händerna, rör mig lite när jag kommer ut ur bilen och blir skjuten, var inte nära med siktet och hade ingen ide att ens skjuta tillbaka då de var 3 mot 1. Det är ju lite FailRP att försöka skjuta miig ut från en situation där jag redan vet jag komemr dö.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Phiilp said:

Då jag inte vet hur man redigerar videos eller liknande eller kan boosta ljudet men la upp den på youtube och där hör man lite bättre - 

Om du tänker på det jag skrev innan också om vad han säger så om du fokuserar så hör du vad han säger - Han säger "This is chicks with dicks, Jump out of the vehicle and put your hands up or die" Sen upprepar han "Put your hands up or die".
Jag får inte riktigt tid att ta upp händerna och försöker säga att jag ska ta upp händerna, rör mig lite när jag kommer ut ur bilen och blir skjuten, var inte nära med siktet och hade ingen ide att ens skjuta tillbaka då de var 3 mot 1. Det är ju lite FailRP att försöka skjuta miig ut från en situation där jag redan vet jag komemr dö.

Fast.. Hur ska jag veta att du är just den människan som tänker att det är fail rp att inte skjuta tbx.. Som jag sa du vände dig mot mig, Visst jag var nog lite snabb på att skjuta, Det var 2v3. Och sen så nämnde ni inget om ts. Ni sa refund eller ban. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, chebbi said:

Fast.. Hur ska jag veta att du är just den människan som tänker att det är fail rp att inte skjuta tbx.. Som jag sa du vände dig mot mig, Visst jag var nog lite snabb på att skjuta, Det var 2v3. Och sen så nämnde ni inget om ts. Ni sa refund eller ban. 

Bad L.Wang fyra gånger att be er komma Teamspeak, väntade 15-20minuter innan jag la upp denna. Men om det är så att du inte sett det i siide kan jag gå med på refound då L.Wang var 100% på att han skrev i side till er.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Phiilp said:

Bad L.Wang fyra gånger att be er komma Teamspeak, väntade 15-20minuter innan jag la upp denna. Men om det är så att du inte sett det i siide kan jag gå med på refound då L.Wang var 100% på att han skrev i side till er.

Aja gjort är gjort. vad vill du ha i refund

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, chebbi said:

Aja gjort är gjort. vad vill du ha i refund

 

Kläderna kostar 50k + rook 15k + cyckelhjälm eller vad den heter, ingen aning om pris. Resten är skitsamma

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.