Jump to content
CvGaming

Ban request


Phiilp
 Share

Recommended Posts

        Name: *Your in-game name* [A] LillSnurre

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [N] Boyak & [N] Dompan

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-03-25 18:20 

        Which rule(s) were broken: RDM & Third Party Engage

        Additional information: Explain in detail what happened. Vi vart en bit ifrån Agios och kom i en engage med R, vi dödade 3 av 5 spelare där och sprang mot gang hideout för RB engagade oss där också, då vi försökte förklara att vi var i en engage och R följde efter oss, RB försvinner från platsen och N kommer dit och börjar skjuta oss utan engaga oss, då vi andra sitter i Heli och inte hör någon engage eller killen som är en bit ifrån han hör den så väljer dem att skjuta ner oss och våran heli samt våra spelare på marken. Vi har försökt få refound via teamspeak men inte kommit någonstans då Boyak skyller bort allt på att han inte använder earplugs när killen tydligen blir engagad då de vet mycket väl om att man ska se till så spelaren hör engagen innan man skjuter speciellt om han inte siktar mot dom eller liknande. Eftersom vi redan är i KOS mot två olika gäng på denna plats och att vi berättade detta för dom så brydde som sig inte.

Video 1: Här de tydligen engagar Han blir ihjälskjuten innan han kan gå fram till bilen och förklara situationen.

Video 2: Fighten med R

Video 3: När R skjuter på oss vid ganghideout 1

Video 4: När N skjuter ner oss i helin

 

De personerna som vill ha refound är [A] Bares, [A] Alek, [A] LillSnurre, [A] Dimitri Volkov, [A] Jönsson.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Kurre Ugur said:

Ni hör ju engagen 0:11

Lyssnat om och om igen och hör han endast säga "Hej Hej" i början av videon. Hör inget annat än det, kan lägga till att vi redan var i engage med två andra gäng vid detta tillfället. 

Link to comment
Share on other sites

" vi säger att det var våran heli så behöver dom paya för helin också" jasså bra att ljuga, kommer inte ta er långt i livet så =) å nu kommer du @Xymz säkert ta bort din video men jag har sparat ner det redan.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Phiilp said:

Lyssnat om och om igen och hör han endast säga "Hej Hej" i början av videon. Hör inget annat än det, kan lägga till att vi redan var i engage med två andra gäng vid detta tillfället. 

Ditt arma3 ljud är extremt lågt man hör vad han säger när han sätter sig bakom bilen men de är fan knappt. Sen att du Xymz säger  

" vi säger att det var våran heli så behöver dom paya för helin också" de är extremt dålig stil.

Sen så undrar jag om ni i A påriktigt tror att vi i N legit tänker´"Nej nu j**lar går vi och skjuter ner hela A och spränger deras heli". Ni kunde komma ts och sagt "De blev något missförstånd vi hörde inte engagen har ni video på de?" Ist för att börja veva i side chat och hota med ban req. Ni hade en ganska dålig ton i side, vilket gör att vi inte blir jätte sugna på att lösa det som har hänt.

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Treos said:

" vi säger att det var våran heli så behöver dom paya för helin också" jasså bra att ljuga, kommer inte ta er långt i livet så =) å nu kommer du @Xymz säkert ta bort din video men jag har sparat ner det redan.

Dock var det vår då alla RB var längre bort och vi skulle till chop chop.  Så ni får paya den :)

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, DompaN said:

Ditt arma3 ljud är extremt lågt man hör vad han säger när han sätter sig bakom bilen men de är fan knappt. Sen att du Xymz säger  

" vi säger att det var våran heli så behöver dom paya för helin också" de är extremt dålig stil.

Sen så undrar jag om ni i A påriktigt tror att vi i N legit tänker´"Nej nu j**lar går vi och skjuter ner hela A och spränger deras heli". Ni kunde komma ts och sagt "De blev något missförstånd vi hörde inte engagen har ni video på de?" Ist för att börja veva i side chat och hota med ban req. Ni hade en ganska dålig ton i side, vilket gör att vi inte blir jätte sugna på att lösa det som har hänt.

 

'Refund eller ban req?'  tycker du detta är lite elakt så gå till mamma å gråt en skvätt

Edited by Xymz
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Treos said:

" vi säger att det var våran heli så behöver dom paya för helin också" jasså bra att ljuga, kommer inte ta er långt i livet så =) å nu kommer du @Xymz säkert ta bort din video men jag har sparat ner det redan.

Så du menar att om vi lockpickar hellin så är den inte vår? Ni kan ju inte veta om det är vår eller den vi togs, fortfarande vår helli så det kvittar om vi säger att ni ska refounda den också. Fortfarande ni som var lootkåta och ville dra en snabb engage, då äre ni som tar konsekvenserna och payar allt.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Xymz said:

tycker du detta är lite elakt så gå till mamma å gråt en skvätt

Detta var jätte onödigt, men de är inte så kul att bli kallad idiot o grejer för att de blev ett missförstånd.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Per-Olof said:

Så du menar att om vi lockpickar hellin så är den inte vår? Ni kan ju inte veta om det är vår eller den vi togs, fortfarande vår helli så det kvittar om vi säger att ni ska refounda den också. Fortfarande ni som var lootkåta och ville dra en snabb engage, då äre ni som tar konsekvenserna och payar allt.

och hur tänkte du nu?

Om vi ska refounda den så är de chop chop pengarna vi refoundar.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, DompaN said:

Ditt arma3 ljud är extremt lågt man hör vad han säger när han sätter sig bakom bilen men de är fan knappt. Sen att du Xymz säger  

" vi säger att det var våran heli så behöver dom paya för helin också" de är extremt dålig stil.

Sen så undrar jag om ni i A påriktigt tror att vi i N legit tänker´"Nej nu j**lar går vi och skjuter ner hela A och spränger deras heli". Ni kunde komma ts och sagt "De blev något missförstånd vi hörde inte engagen har ni video på de?" Ist för att börja veva i side chat och hota med ban req. Ni hade en ganska dålig ton i side, vilket gör att vi inte blir jätte sugna på att lösa det som har hänt.

 

Kvittar hur "lågt" mitt arma 3 ljud är då vi redan var i engage med RB samt R vilket är två olika gäng. Vi skickade video om att detta till Boyak och han valde att inte refounde vilket betyder att vi la en banrequest. Och skrev direkt på teamspeak till Boyak när detta hände och förklarade situationen och han väljer att skylla det på massa annat. Då vi var i fight med gänget R (Riksland) och två minuter efter blir vi engagade av R.B (Russian Brothers). Vi sprang mot gänget RB och blev förföljda av gänget R till gang hideout och tog skott 1 minut innan R.B ber om Kos OFF i Sidechat då vi fortfarande har KOS med R så har ni ingen rätt att engaga oss, sedan att han inte hörde engagen är inte vårt problem då ni mycket väl vet om att ni ska förstå att man inte alltid kan höra engages då ni själv väljer att "engaga" precis när en heli ska lyfta och vi är i krig. Och att veva i side kan du ta med de individer som "vevade" mot dig och prata ut om det om du nu mår dåligt av det och har ingenting med denna banreq att göra..

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Xymz said:

'Refund eller ban req?'  tycker du detta är lite elakt så gå till mamma å gråt en skvätt

 

4 minutes ago, DompaN said:

Detta var jätte onödigt, men de är inte så kul att bli kallad idiot o grejer för att de blev ett missförstånd.

Håller med dig här, onödigt att sitta och störa sig på varandra då detta handlar om ett missförstånd vi vill ha refound på och därför denna ligger uppe, var vänliga båda två att sluta kommentera saker som inte rör detta ämnet med små bråk som ni kan ha på teamspeak om ni känner för det, vi andra vill inte se eller läsa sånt här då vi endast är ute efter refound och inte något bråk.

3 minutes ago, DompaN said:

och hur tänkte du nu?

Om vi ska refounda den så är de chop chop pengarna vi refoundar.

Det är exakt vad vi söker, vad dom skriver kan jag inte rå för och vi vill endast ha refound för chop kostnaden vi hade fått och inte full pris på en heli då det inte var våran heli.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Phiilp said:

Kvittar hur "lågt" mitt arma 3 ljud

Fast då hade du kunnat säga vi är i fight eller liknande. 

 

2 minutes ago, Phiilp said:

Då vi var i fight med gänget R (Riksland) och två minuter efter blir vi engagade av R.B (Russian Brothers).

Då bröt R.B oxå en regel.

 

3 minutes ago, Phiilp said:

prata ut om det om du nu mår dåligt av det och har ingenting med denna banreq att göra..

Väldigt onödigt sagt då jag inte har varit otrevlig på något sätt, har inte sagt att jag mår dåligt utav de. De har visst med banreqen att göra då jag känner att jag inte vill lösa detta om ni i A ska hålla på o jiddra och vara otrevliga.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Phiilp said:

onödigt att sitta och störa sig på varandra då detta handlar om ett missförstånd vi vill ha refound på och därför denna ligger uppe

Fast denna är en ban req vilket betyder att du vill ha oss bannade. 

 

4 minutes ago, Phiilp said:

vi andra vill inte se eller läsa sånt här då vi endast är ute efter refound och inte något bråk.

Ni är inte ute efter refound ni är ute efter att få oss bannade annars hade inte det legat en ban req på oss.

 

Är villig att refounda han jag dödade om admin nu vill de, men då vill jag se vad den personen hade på sig.

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

Fast då hade du kunnat säga vi är i fight eller liknande. 

 

Då bröt R.B oxå en regel.

 

Väldigt onödigt sagt då jag inte har varit otrevlig på något sätt, har inte sagt att jag mår dåligt utav de. De har visst med banreqen att göra då jag känner att jag inte vill lösa detta om ni i A ska hålla på o jiddra och vara otrevliga.

Sibban visste inte om ni hade engagat eller inte då han inte hörde och tänkte inte på att säga det när han stod där, han hade vapnet nere och sikta inte rundor. Sen att R.B bröt en regel är också sant då Xymz försökte förklara för dom också och han blev ändå rånad och inget han kan hjälpa. Och det sista är inte pekat åt just dig utan kom under din quote, det är menat till både dig och Xymz för ni sitter och skriver massa mot varanadra i min Banrequest vilket ni kan ta på ts om ni båda vill snacka ut om vad som får er att bli arga på varandra och jag ville lösa detta på TS därav jag skrev till Boyak direkt efteråt men kom ingenvart då jag visade alla videos jag har i banrequesten förutom att R.B engagade oss och är någon i A otrevlig mot dig så ta det med denna person som skriver saker till dig och inte oss andra för vi kan inte stå för vad dom vi spelar med gör och orkar inte gnälla på dom mer än vad vi redan gör, jag spelar för ha roligt inte för att vara en extra förälder till någon som är otrevlig mot någon.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, DompaN said:

Fast då hade du kunnat säga vi är i fight eller liknande. 

 

Då bröt R.B oxå en regel.

 

Väldigt onödigt sagt då jag inte har varit otrevlig på något sätt, har inte sagt att jag mår dåligt utav de. De har visst med banreqen att göra då jag känner att jag inte vill lösa detta om ni i A ska hålla på o jiddra och vara otrevliga.

vi kan inte säga att vi är i fight om vi inte hör engagen plus det är ert ansvar och kolla om vi är i fight med någon 

nä för vi tog engagen och valde att döda plus att dom engaga oss utan för kos zoonen 

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, DompaN said:

Fast denna är en ban req vilket betyder att du vill ha oss bannade. 

 

Ni är inte ute efter refound ni är ute efter att få oss bannade annars hade inte det legat en ban req på oss.

 

Är villig att refounda han jag dödade om admin nu vill de, men då vill jag se vad den personen hade på sig.

Denna banrequest ligger ute då Boyak inte ville refounda när vi skrev på teammspeak och då fick det bli banrequest. Det tog mig ungefär 30min efter detta hände innan jag la upp tråden på forumet för vi inte fick refound. Vi alla kommer skicka bild eller video på vad vi hade på oss när ni skjöt oss så ni får refounda detta om admin kommer till det beslutet.

 

Om du vill fortsätta denna diskussion så är jag öppen att ta den på teamspeak för att sluta få massa kommentarer på detta inlägget, så det är bättre du skriver till mig på teamspeak om du har några funderingar eller dylikt. Philip [MR4] heter jag på teamspeak.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Dimitri01 said:

vi kan inte säga att vi är i fight om vi inte hör engagen plus det är ert ansvar och kolla om vi är i fight med någon 

Men skojar du? Jag skrev att hans ljud var lågt för att hade han höjt ljudet hade han kunnat säga det. Förde andra ska vi skriva i side "Tjena tjena, är de någon som har fight med A just nu?". I erat fall ska ni ta upp händerna och säga vi är i fight ni kan inte engagea oss. Då hade vi tagit vårt pick o pack och åkt vidare. Då hade vi sluppit allt detta.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DompaN said:

Men skojar du? Jag skrev att hans ljud var lågt för att hade han höjt ljudet hade han kunnat säga det. Förde andra ska vi skriva i side "Tjena tjena, är de någon som har fight med A just nu?". I erat fall ska ni ta upp händerna och säga vi är i fight ni kan inte engagea oss. Då hade vi tagit vårt pick o pack och åkt vidare. Då hade vi sluppit allt detta.

Men om han inte hör att ni engagar så hur ska han då veta när han ska ta upp händerna för att berätta att vi är i fight redan? Han har inget sjätte sinne som slår in för att hjälpa honom där och hans ljud funkar utmärkt då han hör andra engaga honom. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

Men skojar du? Jag skrev att hans ljud var lågt för att hade han höjt ljudet hade han kunnat säga det. Förde andra ska vi skriva i side "Tjena tjena, är de någon som har fight med A just nu?". I erat fall ska ni ta upp händerna och säga vi är i fight ni kan inte engagea oss. Då hade vi tagit vårt pick o pack och åkt vidare. Då hade vi sluppit allt detta.

nu börja jag bli arg. det är meningen att ni ska se till att vi hör engagen. hur ska vi kunna ta upp händerna om vi inte hör. och ni borde sätt när vi döda folk eller när vi skrev i side med dom vi var i krig med.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Phiilp said:

Men om han inte hör att ni engagar så hur ska han då veta när han ska ta upp händerna för att berätta att vi är i fight redan? Han har inget sjätte sinne som slår in för att hjälpa honom där och hans ljud funkar utmärkt då han hör andra engaga honom. 

Då säger jag de för sista gången. Hade han haft högre ljud så hade han hört våran engage.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Dimitri01 said:

nu börja jag bli arg. det är meningen att ni ska se till att vi hör engagen. hur ska vi kunna ta upp händerna om vi inte hör. och ni borde sätt när vi döda folk eller när vi skrev i side med dom vi var i krig med.

 

HADE HAN HAFT HÖGRE LJUD SÅ HADE HAN HÖRT. Man ska ha högt ljud på arma3 de e så de är.

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

Då säger jag de för sista gången. Hade han haft högre ljud så hade han hört våran engage.

 

Då han ligger på 100% på windows och har nästintill högsta ljudet ingame och hör alla andra engages men inte eran så ligger inte problemet hos honom?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.