Jump to content
CvGaming

Tack och hej


Recommended Posts

Just now, L.Marshall said:

Sköt inte ett enda skott under hela fighten så jo, jag har rätt att klaga! :)

Sa inget om att du inte har rätt till å klaga? Säger bara att om du "kommer tillbaka när det är fixat" så kanske du ska tillföra något själv till servern istället för att ligga å klaga och göra exakt samma grej

Link to comment
Share on other sites

Just now, Feroz said:

Sa inget om att du inte har rätt till å klaga? Säger bara att om du "kommer tillbaka när det är fixat" så kanske du ska tillföra något själv till servern istället för att ligga å klaga och göra exakt samma grej

hahah asså vad menar du med att göra exakt samma grej själv? Tar jag en enda peak sådär? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Treos said:

Bra många fler än dig som sitter å käkar habanero en fredag kväll

Haha asså du måste ju må så dåligt irl så det är sjukt. Behöva sitta och vara efterbliven och otrevlig över ett community där vi ska spela och ha kul. +1 för Johansson, skön kille och säkert jätterolig att hänga med! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, L.Marshall said:

hahah asså vad menar du med att göra exakt samma grej själv? Tar jag en enda peak sådär? 

https://www.youtube.com/watch...aW_TgRA&feature=youtu.be

Säger ba att ditt gäng eller vad ni nu är gör exakt samma och sen så är det dom andra som "är autistiska" och nu hotar du med att lämna servern, menmen gör vad du vill ha det så kult på resturangen om du nu kommer in dit då du random hoppar på folk och säger att dom är autistiska :) 

adios muchacho det är en dag imorgon också :-)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, L.Marshall said:

Haha asså du måste ju må så dåligt irl så det är sjukt. Behöva sitta och vara efterbliven och otrevlig över ett community där vi ska spela och ha kul. +1 för Johansson, skön kille och säkert jätterolig att hänga med! 

tack, adios muchachos

Edited by Treos
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, L.Marshall said:

Haha asså du måste ju må så dåligt irl så det är sjukt. Behöva sitta och vara efterbliven och otrevlig över ett community där vi ska spela och ha kul. +1 för Johansson, skön kille och säkert jätterolig att hänga med! 

så säger alla som har de jobbigt irl....

Link to comment
Share on other sites

Just now, Feroz said:

Säger ba att ditt gäng eller vad ni nu är gör exakt samma

Hoppade inte på något specifikt gäng. Lika illa att ludde gör såna peaks också och det påstod jag i ts under fighten också :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.