Jump to content
CvGaming

Ban Req [A]


CasperEbbesen
 Share

Recommended Posts

Skriver för Bares, men skicka gärna video när ni får ress och vapnet despawnar då ni inte visar det i videon som finns och varför är Xymz med i Banrequesten?

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Phiilp said:

Skriver för Bares, men skicka gärna video när ni får ress och vapnet despawnar då ni inte visar det i videon som finns och varför är Xymz med i Banrequesten?

Vi sa till dom att sluta loota, då skrev han det var xymz som lootade. Sen så försvinner vapen när du blir dödad i bilar. Du ser mitt vapen despawna om du använder dina ögon..

Link to comment
Share on other sites

Inte för jag har något att göra med denna ban req , Men jag vill tillägga en regel som bryts solklart här "You are not allowed to Rob within 500m from a safezone (you are not allowed to put spike strips / roadblocks to rob people) For an example: https://gyazo.com/b2f1a183961e37b13df1b928003638f3 " 

 

Link to comment
Share on other sites

För det första med denna ban apply: Du sa aldrig att jag skulle refound. Du sa direkt, jag lägger BAN REQ. 

För det andra, ni hade inte någon MK1 när jag dödade er. När medic ressade er sa ni: Har du impoundat vår bil med MK1:a i.

Edited by Sibban4
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Sibban4 said:

För det andra, ni hade inte någon MK1 när jag dödade er. Ni hade något annat vapen, När medic ressade er sa ni: Har du impoundat vår bil med MK1:a i.

Fast vänta nu, hade inte hampus en mk1a? Nu får du fan öppna dina ögon å kolla i början utav videon

Edited by Treos
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Sibban4 said:

Men du gubben, han sa till medic att den var i bilen. Polisen hade ju impoundat bilen med den i. 

Det skulle ju aldrig hänt om ni inte skulle rdmat oss? ditt ansvar att fixa tillbaka våran mk1a. Lös problemet.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, CasperEbbesen said:

Det skulle ju aldrig hänt om ni inte skulle rdmat oss? ditt ansvar att fixa tillbaka våran mk1a. Lös problemet.

Kan du vara snäll och lägga upp video som jag bad i side på när vapnet försvinner under ress. Om du fixar video som bevisar detta så refoundar Sibban er mer än gärna då vi bad om video i side och fick inget svar.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Phiilp said:

Kan du vara snäll och lägga upp video som jag bad i side på när vapnet försvinner under ress. Om du fixar video som bevisar detta så refoundar Sibban er mer än gärna då vi bad om video i side och fick inget svar.

Som du ser i videon så buggar min bort, sen så säger ju sibban att medicin gav den till apd och att dom impounda den.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, CasperEbbesen said:

Som du ser i videon så buggar min bort, sen så säger ju sibban att medicin gav den till apd och att dom impounda den.

Ser bara att vapnet inte ligger vid dig, den kan vi refounda. Video från MK1 som tydligen försvann när han dog vill vi gärna ha video på, sen kan du skriva till Philip [MR4] imorgon så refoundar jag dig.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Phiilp said:

Ser bara att vapnet inte ligger vid dig, den kan vi refounda. Video från MK1 som tydligen försvann när han dog vill vi gärna ha video på, sen kan du skriva till Philip [MR4] imorgon så refoundar jag dig.

Fast sibban sitter ju och säger att apd tog den då de är bara att lämna tillbaka en Mk1a. Ni kan ju inte sitta och anklaga folk för saker sen så säger du att du ska ha video. Skicka video på att apd tog den och att den inte bugga bort då? Vi låg ju döda så vi såg inget.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, CasperEbbesen said:

Fast sibban sitter ju och säger att apd tog den då de är bara att lämna tillbaka en Mk1a. Ni kan ju inte sitta och anklaga folk för saker sen så säger du att du ska ha video. Skicka video på att apd tog den och att den inte bugga bort då? Vi låg ju döda så vi såg inget.

Eftersom Sibban inte har Apex så väljer jag att refounda sakerna som jag skrev i side, då han inte kan ens plocka upp en mk1a så får jag fixa en till er och vill gärna se så att han med MK1an inte la in den i bilen.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Phiilp said:

Eftersom Sibban inte har Apex så väljer jag att refounda sakerna som jag skrev i side, då han inte kan ens plocka upp en mk1a så får jag fixa en till er och vill gärna se så att han med MK1an inte la in den i bilen.

1 så behöver man inte apex för mk1 men bra försök! 2 så tog apd mk1an som ni borde ha sett för ni stod ju där? Pratat med en av poliserna och han säger själv att dom tog den för den låg på marken, tanke på att apd får ta olagliga vapen från marken så gjorde dom inget fel. Så du får lösa problemet, refounda mk1an eller så löser vi de på de andra sättet. :)

Link to comment
Share on other sites

Just now, CasperEbbesen said:

1 så behöver man inte apex för mk1 men bra försök! 2 så tog apd mk1an som ni borde ha sett för ni stod ju där? Pratat med en av poliserna och han säger själv att dom tog den för den låg på marken, tanke på att apd får ta olagliga vapen från marken så gjorde dom inget fel. Så du får lösa problemet, refounda mk1an eller så löser vi de på de andra sättet. :)

Marksmen men samma sak, har har Zeus och kan inte plocka upp alla olika vapen och mods då de flesta är premium för honom. Men vi vill gärna se att vapnen inte lades in i bilen som Sibban påstår innan jag refoundar MK1an.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Phiilp said:

Marksmen men samma sak, har har Zeus och kan inte plocka upp alla olika vapen och mods då de flesta är premium för honom. Men vi vill gärna se att vapnen inte lades in i bilen som Sibban påstår innan jag refoundar MK1an.

Tänker inte sitta tre på natten och fixa video på en mk1a. Får kolla imorgon om jag har video. Bares kan väll vissa video på att den inte kom ut ur bilen? Grejen är att jag har bevis på att vi hade mk1an sen är den borta. Tanke på att han bryter 3 regler i videon så lär de bli ganska lång ban om vi inte får tillbaka mk1an.  Men det är upp till er. Admins kan låsa tråden tack :) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.