Jump to content
CvGaming

Information till ALLA


Legacy™
 Share

Recommended Posts

Hallå!

Jag vet att jag inte är ensam om att känna på det sättet jag gör, jag vet att många blir less och känner att suget för arma inte är detsamma. Vad jag pratar om är det klimatet som vi alla tillsammans byggt upp här på servern, en atmosfär som jag helt ärligt känner att jag mår illa utav när jag befinner mig på servern. Allting som vi här varit med om oavsett om det varit roligt eller mindre roligt, oavsett om de är fails eller montage för era kills har blivit utbytt mot en extremt tråkigt attityd och en konstant kamp om att vara störst, bäst och vackrast. 

Det jag vill ha sagt med detta är väldigt enkelt, jag kommer att börja markera mot er som inte sköter er när ni vistas på våra servrar, oavsett om det är hemsidan eller inne på Arma servern. Nedlåtande kommentarer och onödigt tjaffs KOMMER att bestraffas, och vi snackar inte om 2 dagars bans utan det kommer att kännas ordentligt för er! Har ni problem med en annan spelare så är inte lösningen att skriva "KYS BÖGJÄVEL" i side eller på forumet. Det kommer inte att vara acceptabelt, speciellt om ni inte har med saken att göra. 

Kommer heller inte att tolerera respektlöst uppförande emot våran Staff, våra spelare är det viktigaste vi har men oavsett detta så ska ni visa respekt för dem som lägger ner tid på servern, görs inte detta så kommer jag att göra exempel av er och se till att det får ett slut. Detsamma gäller spelare som blir illa behandlad utav staff, oavsett vad det gäller är det inte upp till er att bedömma rätt eller fel utan känner ni er felbehandlade så TA BEVIS och visa mig eller en annan Admin vad som har hänt så hanterar VI det och inte NI! 

Se inte detta som en bestraffningstråd utan mer ett steg i rätt riktning så att vi kan fortsätta ha roligt tillsammans utan att vi behöver få varandra att sluta så snälla tänk en extra gång innan ni hamrar på tangentbordet eller lägger den där "grabbiga" kommentaren för de är helt ärligt skittrist att banna folk över vad som egentligen är skitsaker men nu är ni iallafall varnade. 

 

Frågor går bra att ställa här men onödiga eller orelevanta kommentarer/frågor kommer att belönas med en rätt schysst forumban! 

 

Eventuella stavfel kan finnas då jag skrev ifrån telefonen.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis unpinned and unfeatured this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.