Jump to content
CvGaming

Crosshair poll!


Legacy™
 Share

Crosshair på servern? (POLL)  

120 members have voted

  1. 1. Crosshair på Servern?

    • Ja
      50
    • Nej
      58
    • Kunde inte bry mig mindre.
      12


Recommended Posts

Tjenixen!

 

Då vissa av er uppenbarligen inte förstått vårat koncept så ska jag förklara det så enkelt jag kan. Vi kommer alltid att göra patcher för att se hur saker och ting fungerar på klimatet på servern, vi har vid säkert 20-30 tillfällen lagt in saker temporärt och tagit bort dem när de fyllt sin funktion eller när vi anser att det inte fungerar som vi vill. 

Den respons jag mött utav att ta bort crosshair kommer från den målgrupp som jag hade förväntat mig, och det var exakt samma barnsliga respons som jag hade förväntat mig. Jag har inte fått ETT ENDA vettigt argument på varför det är dåligt att ta bort crosshair och trots detta eftersom jag är en OTROLIGT schysst individ så tänker jag slänga upp en rådgivande omröstning här, var vänlig och se skillnaden på rådgivande och beslutande omröstningar.

 

Ni röstar som vanligt en gång också ser vi hur det går. Tänker låsa tråden då jag inte vill ha spam här. 

Link to comment
Share on other sites

Tack för era röster, vi ska diskutera detta imorgon!

Jag har förstått att många inte tycker att det är kul utan crosshair och många har redan laddat ner externa program.. *hooGGst*, vi ska se över om vi kan lösa det på ett bättre sätt och återinföra crosshair igen! Som sagt så var detta mest för att se vilken respons vi mötte! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.