Jump to content
CvGaming

Ban appeal


tobias1441
 Share

Recommended Posts

Hej mitt namn är Tobias. För en vecka sedan blev jag permabannad på cvgaming och mitt liv har gått i kras, här är min historia det är en kall vinternatt jag sätter på datorn och torkar bort dammet från skärmen. Jag snyter näsan och ringer upp en polare på skype och vi båda startar upp arma 3. Det är skönt att vara hemma nu efter en lång och tom skoldag där ingenting livat har hänt. När båda väl har arma uppe så bestämmer vi oss för att hityta en ny rp server att spela på. Jag knaprar på mina olw ostbågar medans jag skrollar igenom servrar. Plötsligt så hojtar min kompis till och säger att han har hittat en server. Jag ler och går in på friends och joinar servern: CVGaming. efter en timmas spelande blir jag lite trött och förlorar orken i kroppen för att farma kokain. Så jag gör det. Jag syndar. Jag frågade runt i gatuhärnen och en spelare vars namn är okänt pratar om något fel i spelet... Något som inte vi spelare ska ha tillgång till. Han pratar om en dupemetod som finns på servern jag lyssnar och antecknar och efter att vi har växlat några ord går vi skillda vägar. Jag känner en kall och obehaglig bris över nacken och reser mig från datorstolen jag blickar runt i rummet och ser att fönsterrutan är uppen jag går och stänger den och tar samtidigt med mig en filt och går och sätter mig vid datorn igen. Precis efter jag har satt mig så öppnas min dörr och min farmor kommer med varm choklad. Jag nickar med ett glatt leénde och tar emot chokladen och sätter mig igen. Efter cirka en halvtimmas intensivt farmande så hör jag röster från vad som verka vara i mitt huvud... Dupe dupe dupe ekar rösterna i mitt huvud. Jag skakar bort mig rösterna och fortsätter med spelandet. Efter cirka ännu en kvarts farmande så hör jag ännu en gång rösterna. Dupe dupe dupe. Jag sliter av mig headsetet efter att rösterna inte försvinner. Jag tar upp headsetet från golvet och sätter det på huvudet. En ondskefull stämning fyller rummet och jag går till Kavala och gör några varm runt staden. Det är då jag bestämmer mig för att gå igenom med dådet; Jag börjar dupa. Jag dupar och dupar och blodet pumpar i mina ådror, jag hoppas inte någon kommer på mig. Efter cirka en kvarts dupande så kände jag mitt trött och ville gå och lägga mig. Min ovetande kompis säger godnatt och jag lägger på skype. Men jag stänger inte ner arma. Jag har massa katibor som ligger i min hatchback. Jag har inget hus så vart ska jag förvara dom frågar jag mig själv. Jag fick en idé att lägga katiborna i min kompis hus och det gör jag. Jag loggar ut och går och lägger mig i sängen. Den onda stämningen är kvar i rummet o jag känner en viss oro i rummet men bestämmer mig sedan för att stänga ögonen och sova. Nästa dag är det samma sak; skola buss hem och sätta mig vid datorn. Men precis när jag ska ringa min polare på skype så ringer han mig. Jag svarar och min kompis börjar ivrigt och irreterat prata med mig om att han har blivit bannad från CVGaming och pratar om att han har blivit anklagad för duping. Skam fyller min kropp och jag kan inte längre dölja mina synder. Jag förklarar för min kompis vad jag har gjort och suckar besviket och lägger på samtalet. Det är då jag gör det. Jag loggar in på servern och söker upp en CVGaming admin vid namn Legacy. Jag förklarar vad jag har gjort och tar på mig skulden. Sekunder efter att jag har fällt mina sista ord så kommer bannen. Jag känner mig frusen i kroppen och hjärtat stoppar för en sekund. Jag ringer min kompis med gråten i halsen och berättar om händelsen. Vi snackar och han är stolt över att jag gjorde det rätta. Nu har flera vänner börjat spela på servern och jag kan inte spela med dom. Jag önskar att jag aldrig började dupa jag önskar att jag bara hade spelat ärligt. Det är därför jag frågar er admins nu, finns det en chans för unban? Jag har gått i kyrkan och blivit som född på nytt och är en hederlig människa och ska aldrig mera synda. Tack för er tid.

 

Mitt var [S.O.G] vittu.




 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.