Jump to content
CvGaming

Crosshair uppdatering!


Legacy™
 Share

Recommended Posts

Halloj!

 

Jag kommer vid nästa restart försöka se till så att crosshair återigen kommer in på severn! Istället så kommer jag efter det att kolla runt för olika typer utav lösningar som vi kan jobba på istället för att göra klimatet vid fighter så roligt som möjligt för alla då det är en stor del utav altis life. 

Målet är att det ska vara så roligt som möjligt för en stor grupp, vilket som ni säkert han förstår är extremt svårt!

 

Ha en fortsatt trevlig helg :D 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Legacy™ said:

Ja det kommer tillbaka, var bara ingen som hade tid att lägga tillbaka det till denna restart! Så det får dröja till nästa :)

abooooooooo fett ocoolt lixom, va abo mannen

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Treos said:

må vara det mest efterblivna jag läst att det ska finnas en regel på hur snabbt man får peeka

Varför är det efterblivet? Samma sak som regler gällande hur snabbt du får dra musen när du buggspringer

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Feroz said:

Jajo men om man sätter en regel och inte har rec så åker man ju på det?

Ja, det gör man ju men det är just därför jag INTE anser att en regel gällande snabb peaking borde finnas. Istället ska man bara ta bort "adaptive disabled", det enda man kan klaga på då är att motståndaren är för bra :)

Link to comment
Share on other sites

On 2017-04-01 at 8:15 PM, Treos said:

må vara det mest efterblivna jag läst att det ska finnas en regel på hur snabbt man får peeka

Ja men du är ju alltid negativ mot mig gubben så det var ingen överraskning :*

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis unpinned and unfeatured this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.