Jump to content
CvGaming

ban req on [Cv-D] [CSL] Elliott.B


Dimitri01
 Share

Recommended Posts

     Request Information

        Name: *Your in-game name* [BB] Dimitri Volkov 

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [cv-d] Elliott.B 

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-04-03 kl 16.00

        Which rule(s) were broken: rdm

        Additional information: Explain in detail what happened. jag och min kompis körde ut ur safe zoon och blev ner skjutna jag fick en mx utan ljuddämpare och utan sikte. och min kompis fick bara en väst och därför lägger vi ban och när vi prata med dom i ts betede dom sig som barn. kan även säga att vi försökte få refund i en timme. och ändå fick vi bara häften i refund

Bevis http://plays.tv/video/58e2558045fbf0f8fb/rdm-av-c-vd

 

p.s kan fixa längre video om det behövs 

Edited by Dimitri01
Link to comment
Share on other sites

Elliot är avstängd från hemsidan så jag svarar åt han. Elliot skulle refunda 2 mx och 2 polis västar. Dom tog emot 1 mx och 2 polis västar, men ena vägrade att ta upp en mx för att han hade en spar-16. Vi har req på att ni tar emot refund och sedan tjafsar.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, staminaa1 said:

Elliot är avstängd från hemsidan så jag svarar åt han. Elliot skulle refunda 2 mx och 2 polis västar. Dom tog emot 1 mx och 2 polis västar, men ena vägrade att ta upp en mx för att han hade en spar-16. Vi har req på att ni tar emot refund och sedan tjafsar.

ok gör så. vi hade en spar 16 och en en mx jag fick en naken mx och han fick en naken mx ingen av oss fick mags eller något till inte ens pengar. min kompis vill ha sin spar tillbaka som ni tapade bort och det är väll rimligt. han vill inte ha mx för en spar är mer rare än en mx och därför vill han en spar och inte en mx. vi sa att han  kunde fixa vapnet av någon i han gäng om han själv inte hade en spar. fattar inte sen varför ni är omogna i ts när vi försöker lössa det med er 

http://plays.tv/video/58e260c91e9a9064c7/moget?from=user

har ej en lägre video för plays buggade ut 

men när vi förökte prata med er då hoppade hela er gäng ner och börja skrika och skratta för vi inte tar emot en mx över en spar och det ver det som fick oss att lägga ban req 

orkar inte sitta och skriva mer du kan ta det på ts med oss istället som du hade kunnat göra från första början

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, staminaa1 said:

varför inte bara vara nöjda med det ni får istället, han försökte lösa det på bästa möjliga sätt men ni var inte samarbetsvilliga....

 

varför ska man vara nöja om man inte får det man vill ha. om vi hade ett visst vapen då är det som vi ska ha tillbaka också eller? om ni har gjort fel varför inte göra om och göra rätt? 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.