Jump to content
CvGaming

Glenn lämnar in


 Share

Recommended Posts

42 minutes ago, Joelelele said:

Du klagar på krig i ett krigsspel? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Fast det finns ju en anledning till varför CvG inte anger sig för att vara en Wasteland server.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Leothol said:

Fast det finns ju en anledning till varför CvG inte anger sig för att vara en Wasteland server.

Fast de är ju i princip va de e :D

Edited by Z.s
Link to comment
Share on other sites

On 2017-04-09 at 10:32 PM, Bartowski said:

mhm. Dupear man x2 och ber om fler chanser under en längre period så spenderar man säkert ett par hundra kr på ett nytt acc

okmej 

haha ne jag skulle inte lagt en enda krona för att komma tillbaks :)

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, A.Almkvist said:

För du har "skaffat ett liv"

ne för den här servern är inte lika bra som den gång varit. tyvär så känner jag att vissa admins har förstört den.

hade jag tyckt om den här servern som jag en gång gjorde hade jag fan inte dupat.

kan inte säga va som har ändrats, ksk spelarna? jag vet inte men senaste gångerna jag varit inne på server har jag inte haft kul, de finns inget RP de finns bara kos. den ksk e bra nu när jag e borta men den va inge bra när jag spelade senast :)

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Z.s said:

ne för den här servern är inte lika bra som den gång varit. tyvär så känner jag att vissa admins har förstört den.

hade jag tyckt om den här servern som jag en gång gjorde hade jag fan inte dupat.

kan inte säga va som har ändrats, ksk spelarna? jag vet inte men senaste gångerna jag varit inne på server har jag inte haft kul, de finns inget RP de finns bara kos. den ksk e bra nu när jag e borta men den va inge bra när jag spelade senast :)

Hur länge har inte du varit bannad egentligen? Typ 5 månader?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Z.s said:

ne för den här servern är inte lika bra som den gång varit. tyvär så känner jag att vissa admins har förstört den.

hade jag tyckt om den här servern som jag en gång gjorde hade jag fan inte dupat.

kan inte säga va som har ändrats, ksk spelarna? jag vet inte men senaste gångerna jag varit inne på server har jag inte haft kul, de finns inget RP de finns bara kos. den ksk e bra nu när jag e borta men den va inge bra när jag spelade senast :)

 

1 hour ago, A.Almkvist said:

Hur länge har inte du varit bannad egentligen? Typ 5 månader?

Ta erat vev nån annan stans där vi slipper se det!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.