Jump to content
CvGaming

Ban request [A.P.D] J.McClane 2017-04-09 16:10 ish


Kula
 Share

Recommended Posts

 Name:[U.F.A] Kula Nazgul

        Offender-Name: [A.P.D] J.McClane

        Date: YYYY-MM-DD - 2017-04-09 16

        Which rule(s) were broken: GROVT fail rp! §7.6 åkte in i safezone under combat

        Additional information: Explain in detail what happened. Polisen satte sirener på mig, jag valde då att engaga honom och sa åt honom att min kollega står och siktar vapen mot honom så han inte försöker något. Var klar och tydlig med vad han skulle göra, Han spelar allan och låstas inte höra vad jag säger, jag kunde skjutit honom när han hoppa ut med vapen men väljer att inte göra det då polisen borde RPA bättre än såhär. Fail RP så det skriker om det. Det är inte alls kul att spela när till och med poliser beter sig såhär. Kunde blivit ett härligt rp scenario då jag inte väljer att skjuta honom och han gör så som han gör. Sedan åker han in i safezone direkt jag dör med min hemmt box.

 

http://plays.tv/video/58ea42e56e1fff6a2b/fail-rp-ker-in-i-safezone

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Kula said:

 Name:[U.F.A] Kula Nazgul

        Offender-Name: [A.P.D] J.McClane

        Date: YYYY-MM-DD - 2017-04-09 16

        Which rule(s) were broken: GROVT fail rp! §7.6 åkte in i safezone under combat

        Additional information: Explain in detail what happened. Polisen satte sirener på mig, jag valde då att engaga honom och sa åt honom att min kollega står och siktar vapen mot honom så han inte försöker något. Var klar och tydlig med vad han skulle göra, Han spelar allan och låstas inte höra vad jag säger, jag kunde skjutit honom när han hoppa ut med vapen men väljer att inte göra det då polisen borde RPA bättre än såhär. Fail RP så det skriker om det. Det är inte alls kul att spela när till och med poliser beter sig såhär. Kunde blivit ett härligt rp scenario då jag inte väljer att skjuta honom och han gör så som han gör. Skit är det.

 

http://plays.tv/video/58ea42e56e1fff6a2b/fail-rp-ker-in-i-safezone

Det där med rp köper jag inte då han hade kunnat stanna flera gånger innan så hade vi kunnat rpa. Jag skulle göra en vanlig polis kontroll då han kör en tung lastbil som kan vara fylld med olagliga saker! Jag jagar honom över 2 min vilket gör att jag får skjuta däck så länge jag inte skadar honom på något sätt. Han hoppar ut och drar en engage på mig. Jag hoppar ur för att få mera tid att tänka vad jag ska göra. Jag vänder mig om och skjuter honom, 1 ufa inne vilket leder till att kossen är över! Jag tar hemeten eftersom att det var den jag fokuserade på. Jag skulle ta med mig den in i hq, fråga om han ville ha tillbaka den och dra ett stort rp scenario. Dom kommer sen och kula loggar ut och jag pratar med Morgon och han höll med mig på vad som hände, förstod min del i det hela. Jag sa att fine vi löser det på ett annat sätt jag reppar den och ger han ress och impoundar den, alla glada! Tycker att han kunde pratat med mig först istället för att bara få mig bannad. 

Morgon sa även att han var inne vilket jag då inte såg då jag var koncentrerad på att ta ut honom, när jag såg i chatten att en katz..... loggade in så trodde jag att dom höll på att logga in men tydligen så var morgon inne redan. Man kan inte se att han var inne på hans video men men. Om någon av ufa skulle varit inne så skulle kula ha haft commander då han var först inne. Och man kan inte häller ha commander om man är själv inne vilket gör att det visas att han var ensam när han engagade mig. Upp till admins att bedömma om detta var fel eller inte. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Bugge said:

Det där med rp köper jag inte då han hade kunnat stanna flera gånger innan så hade vi kunnat rpa. Jag skulle göra en vanlig polis kontroll då han kör en tung lastbil som kan vara fylld med olagliga saker! Jag jagar honom över 2 min vilket gör att jag får skjuta däck så länge jag inte skadar honom på något sätt. Han hoppar ut och drar en engage på mig. Jag hoppar ur för att få mera tid att tänka vad jag ska göra. Jag vänder mig om och skjuter honom, 1 ufa inne vilket leder till att kossen är över! Jag tar hemeten eftersom att det var den jag fokuserade på. Jag skulle ta med mig den in i hq, fråga om han ville ha tillbaka den och dra ett stort rp scenario. Dom kommer sen och kula loggar ut och jag pratar med Morgon och han höll med mig på vad som hände, förstod min del i det hela. Jag sa att fine vi löser det på ett annat sätt jag reppar den och ger han ress och impoundar den, alla glada! Tycker att han kunde pratat med mig först istället för att bara få mig bannad. 

Morgon sa även att han var inne vilket jag då inte såg då jag var koncentrerad på att ta ut honom, när jag såg i chatten att en katz..... loggade in så trodde jag att dom höll på att logga in men tydligen så var morgon inne redan. Man kan inte se att han var inne på hans video men men. Om någon av ufa skulle varit inne så skulle kula ha haft commander då han var först inne. Och man kan inte häller ha commander om man är själv inne vilket gör att det visas att han var ensam när han engagade mig. Upp till admins att bedömma om detta var fel eller inte. 

1 UFA inne, är du blind eller? Vi var 3 stycken online. Vilket jag sa att en kille sikta på dig också, FAIL rp så det skriker om det.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Kula said:

1 UFA inne, är du blind eller? Vi var 3 stycken online. Vilket jag sa att en kille sikta på dig också, FAIL rp så det skriker om det.

hahha morgon sa att ingen i ufa låg och siktade på mig ?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bugge said:

hahha morgon sa att ingen i ufa låg och siktade på mig ?

kallas RP scenario, hör talas om det innan eller? verkar inte så! quincy var i närheten. Men du fail rpar så hårt. Och sen åker in i safezone under combat. Bra jobbat!
Du skulle blivit en riktigt bra polis i verkliga livet! grattis.
Du vet la om att det är en RP server och inte wasteland server?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kula said:

kallas RP scenario, hör talas om det innan eller? verkar inte så! quincy var i närheten. Men du fail rpar så hårt. Och sen åker in i safezone under combat. Bra jobbat!
Du skulle blivit en riktigt bra polis i verkliga livet! grattis.

Oherre, varför vill du inte ta detta i ts ? Du ville endast rpa när du har full kontroll över sitsen! 

Link to comment
Share on other sites

Det är klart jag försöker använda min fördel, vem vill inte det lixom? jag bad dig lägga in vapen och sånt i bilen. Då jag inte var intresserad i något sådant utan ville ha ett RP scenario. Men efter som du verkar vara så kos kåt har du väl glömt bort var RP är. Vilken man klart och tydligt ser på videon. Jag väljer ju själv att Ta kontrollen istället för att Låta dig ha kontroll.
Och nej jag vill inte prata i TS just nu, för då hade jag förmodligen också blivit bannad så förbannad jag är. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Kula said:

Det är klart jag försöker använda min fördel, vem vill inte det lixom? jag bad dig lägga in vapen och sånt i bilen. Då jag inte var intresserad i något sådant utan ville ha ett RP scenario. Men efter som du verkar vara så kos kåt har du väl glömt bort var RP är. Vilken man klart och tydligt ser på videon. Jag väljer ju själv att Ta kontrollen istället för att Låta dig ha kontroll.
Och nej jag vill inte prata i TS just nu, för då hade jag förmodligen också blivit bannad så förbannad jag är. 

Inte för att va sån men har rpat hela rsn... Som jag skrev tidigare så såg jag att det loggade in ufa då du engagade mig för när jag jagade dig först så var det bara du inne. Så jag trodde du sa så för att bullshitta, men det verkade du göra då jag pratat med dom i ufa och dom säger ju sin historia så det går inte alls ihop. Men vem vet det kanske är din ilska som talar vad vet jag. Du sitter så dumt till, klart jag vänder mig om då du aldig skulle hunnit reagera. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.