Jump to content
Legacy™

CS:GO Tournament #1 2017

Recommended Posts

1 minute ago, kooben said:

Någon vill desperat vinna denna turnering :D

Nä men ser inte att han har gjort något fel så att han inte får delta i turneringen :)

3 minutes ago, kooben said:

Någon vill desperat vinna denna turnering :D

Jag håller med dig Kooben!! fett skevt att ta me fuskare i en "kompis-turnering"

Edited by Samir Badran

1 minute ago, Samir Badran said:

Jag håller med!!!

De är ju du som är desperat för att vinna för att sitta o anklaga folk att dom inte får vara med för att dom är för bra :)

Just now, Sveedberg said:

De är ju du som är desperat för att vinna för att sitta o anklaga folk att dom inte får vara med för att dom är för bra :)

aa man e skit bra om man e avstängd från cs största communityn

Just now, Samir Badran said:

aa man e skit bra om man e avstängd från cs största communityn

Fast de är ju en platform men min fråga är då varför är han inte avstängd ifrån ESEA som har dubbelt så bra AC som Faceit? o han är i rank G ?

Fast de är ju en platform men min fråga är då varför är han inte avstängd ifrån ESEA som har dubbelt så bra AC som Faceit? o han är i rank G ?

Förstår inte varför du ens diskuterar, han kommer inte få vara med för Legacy detta är en "kompis-turnering" inte en turnering vi ska sitta och käfta om att folket man möter fuskaR"

1 minute ago, Sveedberg said:

Lol en gång fuskare alltid fuskare xddrake ägd

1 minute ago, Samir Badran said:

Förstår inte varför du ens diskuterar, han kommer inte få vara med för Legacy detta är en "kompis-turnering" inte en turnering vi ska sitta och käfta om att folket man möter fuskaR"

Fast han fuskar ju inte så ingen behöver ju anklaga han? han kan ju recca också?

2 minutes ago, Sveedberg said:

Fast han fuskar ju inte så ingen behöver ju anklaga han? han kan ju recca också?

legacyhar redan sagt att han inte ska va me. och det är han som håller i turneringen

Edited by Samir Badran

Fattar inte ens varför detta diskuteras fortfarande. Som @Samir Badran säger så är han bannad på faceit för fusk, på Faceit blir man inte bannad för ingeting. Legacy har tagit beslutet att han inte får vara med pga av detta, om ni anser att beslutet är fel får ni ta det med han istället för att sitta och spy ut ord här.

Just now, Ludwig said:

Fattar inte ens varför detta diskuteras fortfarande. Som @Samir Badran säger så är han bannad på faceit för fusk, på Faceit blir man inte bannad för ingeting. Legacy har tagit beslutet att han inte får vara med pga av detta, om ni anser att beslutet är fel får ni ta det med han istället för att sitta och spy ut ord här.

+ fkn 1 my man! 

1 minute ago, Ludwig said:

"@Samir Badran säger så är han bannad på faceit för fusk, på Faceit blir man inte bannad för ingeting" Antar att du aldrig har spelat faceit, du kan bli bannad utan att fuska för de var massa C-fpl spelare som klagade på att han fuskade o därefter blev han bannad manuellt :)

"@Samir Badran säger så är han bannad på faceit för fusk, på Faceit blir man inte bannad för ingeting" Antar att du aldrig har spelat faceit, du kan bli bannad utan att fuska för de var massa C-fpl spelare som klagade på att han fuskade o därefter blev han bannad manuellt :)

sluta tjafsa bara han kommer inte få vara med om du inte sätt de så har Legacy skrivit de

2 minutes ago, Sveedberg said:

Om det har varit en manuell ban så har ju bevisligen en Faceit admin suttit och speccat matchen. Som sagt, tror knappast att en admin skulle banna han bara pga klagomål.

1 hour ago, Sveedberg said:

Antar att du aldrig har spelat faceit, du kan bli bannad utan att fuska för de var massa C-fpl spelare som klagade på att han fuskade o därefter blev han bannad manuellt :)

Tror du på mig då som sitter aktivt i cfpl? Jag har full koll på han och vad som diskuterats om den killen och ja, han fuskade och blev därmed bannad från faceit.

Ez-Sport Gaming - Ez-Sportz

S1mpA (Sajm0n)

José

TinG

Jöjje

TBA

9 hours ago, L.Marshall said:

Tror du på mig då som sitter aktivt i cfpl? Jag har full koll på han och vad som diskuterats om den killen och ja, han fuskade och blev därmed bannad från faceit.

fan vad gött att du kmr och fkn förklarar för pojkarna som inte fattar nått!! <3

Lag Slask

Snurre/Feraji Phelephe

Sibban

Jönsson

J.Brando

Espen

Team: Tja Som In I Helvete Allihopa!

Bobin

Robin

Caden

Carl "troll" mark

Pedro