Jump to content
CvGaming

Här tar det slut!


Legacy™
 Share

Recommended Posts

Hejsan hallå! :)

Nu har jag verkligen senaste tiden försökt att se bort ifrån de som har varit problematiskt för mig här, jag har gjort allt jag har kunnat för att ändra attityden som vi har jämtemot varandra. Självklart så har även jag sagt en del dumma saker men jag hoppas att dem jag har sagt det till har stått mig såpass nära att man kan förstå att jag har skojat med dem! 

Mitt sista ryck som jag egentligen gjorde var Tanoa och när det inte funkade så valde vi att ta upp Altis igen för att ni skulle ha någonstans att spela. Sedan perioden då Altis började igen efter sommaren så känner jag att jag har fått 0 tillbaka ifrån detta community, allting jag och folk som bryr sig om denna servern har fått är bara skit. Jag vet även om att det har påverkat motivationen som jag haft här och har då indirekt påverkat den inverkan som vi bör ha på servern. 

 

Jag kan tyvärr inte lägga ner tid på denna servern då folket som spelar på den slutade bry sig om att ha roligt med varandra förlängesen, allting handlar bara om att vara störst bäst och vackrast med 0 respekt mot dem som man möter och det är ingenting som jag kan stå bakom. 

Kan säkert sitta och skriva i flera timmar kring detta, men jag vet att ingen har lust att läsa det så jag håller det simpelt.  Jag säger ifrån mig allt ansvar jag har kring Arma, den servern som vi driver idag vill jag verkligen ha 0 att göra med i framtiden. Jag hoppas på att kunna stanna kvar som community admin här men det är kanske inte mitt beslut att ta. 

Vi får se ifall jag stannar på TS. 

Link to comment
Share on other sites

  • Legacy™ pinned and featured this topic
9 minutes ago, Legacy™ said:

Hejsan hallå! :)

Nu har jag verkligen senaste tiden försökt att se bort ifrån de som har varit problematiskt för mig här, jag har gjort allt jag har kunnat för att ändra attityden som vi har jämtemot varandra. Självklart så har även jag sagt en del dumma saker men jag hoppas att dem jag har sagt det till har stått mig såpass nära att man kan förstå att jag har skojat med dem! 

Mitt sista ryck som jag egentligen gjorde var Tanoa och när det inte funkade så valde vi att ta upp Altis igen för att ni skulle ha någonstans att spela. Sedan perioden då Altis började igen efter sommaren så känner jag att jag har fått 0 tillbaka ifrån detta community, allting jag och folk som bryr sig om denna servern har fått är bara skit. Jag vet även om att det har påverkat motivationen som jag haft här och har då indirekt påverkat den inverkan som vi bör ha på servern. 

 

Jag kan tyvärr inte lägga ner tid på denna servern då folket som spelar på den slutade bry sig om att ha roligt med varandra förlängesen, allting handlar bara om att vara störst bäst och vackrast med 0 respekt mot dem som man möter och det är ingenting som jag kan stå bakom. 

Kan säkert sitta och skriva i flera timmar kring detta, men jag vet att ingen har lust att läsa det så jag håller det simpelt.  Jag säger ifrån mig allt ansvar jag har kring Arma, den servern som vi driver idag vill jag verkligen ha 0 att göra med i framtiden. Jag hoppas på att kunna stanna kvar som community admin här men det är kanske inte mitt beslut att ta. 

Vi får se ifall jag stannar på TS. 

helt rätt dra åt helvete, ingen har någonsin brytt sig om denna server ändå.. alla bara sitter på sina feta fkn arslen  passa på o perma mig nu innan du hoppar av admin också för kmr aldrig vilja spela här ändå.

Link to comment
Share on other sites

Nu talar jag för mig själv men måste passa på att få det sagt då innan du drar,

Även om det inte verkar som jag/andra uppskattar det ni gör så ska du veta att jag respekterar och beundrar allt arbete ni lagt ner på servern.

Förstår att det är sällan ni hör det vilket är synd men får väl hoppas du ser detta och det ger någon som helst tröst att vissa här uppskattar det ni gör iaf.

Lycka till i framtiden //Jeppesson

Link to comment
Share on other sites

Kan inte säga mer än att tacka dig för din tid och alla fina saker du gjort för servern. Vet att vi spelare kanske inte visar vår uppskattning för all tid ni lägger ner men kan säga att jag uppskattar det något extremt och hoppas du kan komma tillbax någon gång :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Goatis unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.