Jump to content
CvGaming

Nu har bägaren runnit över för mig med.


Goatis
 Share

Recommended Posts

Hej hej.

Jag har suttit en lång tid som arma admin och utvecklare här men min motivation att vara admin och utvecklare har försvunnit mer och mer för varje dag som går.

Dom senaste månaderna har jag gång på gång försökt att göra saker för servern men varje gång så tar motivationen slut innan jag ens börjat.

Jag har försökt att tänka tillbaka till senaste gången jag gjorde nått för servern som gjorde att jag fick motivation och att det va kul, och jag tror senast va precis innan Tanoa skulle komma och alla vi va pepp på en ny karta och en ny start. Men när vi väl släppte Tanoa Life så va det så många som tyckte vi va "puckade" som startat en server där man behövde DLCn vilket ledde till att vi hade inget val än att gå tillbaka till Altis och där försvann all motivation för att utveckla. 

När det kommer till själva admin biten så mår jag dåligt när jag ser vilken attityd folk här har mot varandra och mot folk dom aldrig pratat med, och det är inget jag vill så bakom och när man gång på gång försökt att få folket att ändra sig men det blir aldrig en förändring.

Jag har pratat med @Legacy™ och han har idag bestämt sig för att steppa ner från arma admin rollen vilket gjorde att min motivation för arma nu nått ett nytt lägsta.

I och med detta så kommer jag förmodligen också kliva ner från arma admin och utvecklare.

CvGaming kommer alltid vara det enda communityt för mig och jag kommer förmodligen sitta i ts nästan varje dag, men jag klarar inte av att vara arma admin och utvecklare för Altis Life längre.

Tack för mig.

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt, men jag säger ingenting då jag inte lirar själv längre. Lycka till Goatis & Legazy!

 

Eller, jag vill tacka dig Goatis för jag har haft riktigt j**la roligt back in the days :').. Min bägare rann över när ni tog beslutet att resetta Altis helt när Tanoa blev en flopp och jag förstår helt det beslutet men ah.. servern blev som den blev :P 

Edited by Dimitri
Link to comment
Share on other sites

Säger samma sak till dig som till legacy. Tackar dig extremt mycket för all tid du har lagt ner på servern och jag uppskattar det extremt mycket :)

Link to comment
Share on other sites

Synd att ni känner så, och jag håller med till 100% admins får massa skit dom igentligen inte ska ha. Jag kastar mycket skit jag själv då jag inte hoppas att någon riktigt tar åt sig.

I will miss u <3

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.