Jump to content
CvGaming

Tanoa Life - Sneak Peak


Peter Marple
 Share

Recommended Posts

Ser riktigt bra ut. Grymt jobbat! 

 

4 hours ago, Johan$$on said:

horungar här kämpar man med att få ihop pengar sen fan kommer ni och ska wipea servern, tror ni att det är kul för oss spelare att ni wipear servrarna hela tiden ni förlorar ju bara personer på detta då man alltid måste börja om. Ett tips om ni vill hålla kvar spelare på servern ska ni inte hålla på och wipea servern hela tiden. Sen hur gick det förra gången på tanoa? 

Om jag inte minns fel gick det år helvete! :)

Senaste Tanoa försöket hade Tanoa precis släppts och folk behövde DLC vilket många inte hade. Dessutom var det under sommaren och många var bortresta. 

 

3 hours ago, Halffinger Pete said:

Det känns som att det är dax att komma tillbaka med en sådan trevlig karta

All heil the great Halffinger Pete :D:drinks:

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Johan$$on said:

horungar här kämpar man med att få ihop pengar sen fan kommer ni och ska wipea servern, tror ni att det är kul för oss spelare att ni wipear servrarna hela tiden ni förlorar ju bara personer på detta då man alltid måste börja om. Ett tips om ni vill hålla kvar spelare på servern ska ni inte hålla på och wipea servern hela tiden. Sen hur gick det förra gången på tanoa? 

Om jag inte minns fel gick det år helvete! :)

Haha, på 3 år så har vi wipeat servern två gånger. Varav en gång var efter över 2 år. 

Men du behöver inte oroa dig, du kommer aldrig att behöva farma här igen din jävla pajas ?

 

Link to comment
Share on other sites

Kan även passa på att tillägga, tänker inte acceptera att det blir som på Altis här. Klarar man inte av att spela här utan att konstant vara en idiot så kommer man inte bli långvarig. Spelar hellre på en server med 20 personer som är här för att spela än 70 idioter som är här för att mäta E-penis.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Legacy™ said:

Kan även passa på att tillägga, tänker inte acceptera att det blir som på Altis här. Klarar man inte av att spela här utan att konstant vara en idiot så kommer man inte bli långvarig. Spelar hellre på en server med 20 personer som är här för att spela än 70 idioter som är här för att mäta E-penis.

 

9 hours ago, Dimitri said:

@NorreN. @HardmanCummings.  Bror det är dags 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Legacy™ said:

Kan även passa på att tillägga, tänker inte acceptera att det blir som på Altis här. Klarar man inte av att spela här utan att konstant vara en idiot så kommer man inte bli långvarig. Spelar hellre på en server med 20 personer som är här för att spela än 70 idioter som är här för att mäta E-penis.

min e-penis är ganska stor tror jag

Link to comment
Share on other sites

Woo Tanoa gogo

Tyvärr är min analys följande

1. första veckorna kommer folk tokfarma för att bli rika igen
2. Sommaren kommer och alla småttingar tvingas med till landsställen semestrar åker moppe jagar brudar osvosv. Serverpop sjunker dramatiskt
3. Admins och diverse tyckare likt mig får för sig att det beror på Tanoa mappen vilket är helt fel utan har helt andra orsaker. Se punkt 2
4. Ingen lyssnade på detta inlägg och det blir Altis igen i september när skolorna börjar. Serverpoppen ökar dramatiskt under hösten när folk börjar va inomhus igen
5. Massiva gängkrig utbryter vid kavala checkpoint och vanliga spelare törs inte farma för de jagas ner skoningslöst av rutinerade gäng. Detta blockerar nya spelare från att tycka servern är rolig.
6. Vi är tillbaks till surrender or die mellan gamla gäng med nya namn

Hoppas ni ger Tanoa ett år iaf

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Thure said:

Woo Tanoa gogo

Tyvärr är min analys följande

1. första veckorna kommer folk tokfarma för att bli rika igen
2. Sommaren kommer och alla småttingar tvingas med till landsställen semestrar åker moppe jagar brudar osvosv. Serverpop sjunker dramatiskt
3. Admins och diverse tyckare likt mig får för sig att det beror på Tanoa mappen vilket är helt fel utan har helt andra orsaker. Se punkt 2
4. Ingen lyssnade på detta inlägg och det blir Altis igen i september när skolorna börjar. Serverpoppen ökar dramatiskt under hösten när folk börjar va inomhus igen
5. Massiva gängkrig utbryter vid kavala checkpoint och vanliga spelare törs inte farma för de jagas ner skoningslöst av rutinerade gäng. Detta blockerar nya spelare från att tycka servern är rolig.
6. Vi är tillbaks till surrender or die mellan gamla gäng med nya namn

Hoppas ni ger Tanoa ett år iaf

Tanoa kommer att stanna :)

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, A.Karlsson said:

Se till att släppa den på rätt datum den här gången, förra gången blev det en försening på 4 dagar som irriterade ett flertal.

Om man aldrig säger ett exakt datum är man aldrig försenad. Jag är lite som gandalf.

8a5de5f40f1364587b59cbc18940bb36e8c0c895

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rolf said:

och innan ni öppnar gör klart så mycket som möjligt så det inte är massa skit buggar så folk tröttnar direkt testa saker innan ni öpnnar 

Kommer garanterat finnas fel. Förhoppningsvis så kan folk rapportera in det direkt så att det kan fixas. 

Men i det stora hela ska vi se till att fixa dem felen vi själva kan hitta. 

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.