Jump to content
CvGaming

[Police application] Peter [Jack Thompson]


peter
 Share

Recommended Posts

 

 

 

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 18.

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : Jack thompson

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198120436507

Age? : 15 snart 16

Do you speak both Swedish and English?: Ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja

If yes, what servers?: Jag har varigt polis chef på Taroniclife/maldenlife.uk och vanlig polis på arpagaming.nu

Do you have a working microphone?: Ja

How long have you played on CvGaming?: 500 timmar

Have you been banned before?:Nej

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Ja

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Ja

Can you follow orders from a younger person?: Ja ålder kvittar

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Snabb tänkande

2) Bra på att ta beslut

3) vara nära och erbjuda en hjälpande hand till civila

4) Vara intresserad av polis yrket och vill lära sig mer

5) vara bra på att lugna och prata med civila istället för att använda onödigt våld som pistol och tazer

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Jag har varigt polis på olika servrar och jag måste bara säga att jag älskar det jag har träffat många som har kommit och gått men jag har alltid stannat kvar för att jag älskar det och vill bara lära mig mer för det är något med att vara polis som göra att jag har aldrig tröttnar på det och det har öppnat en dör för fantastiska RP möjligheter som har varigt fantastiska och jag skulle vilja fortsätta med det på cvg.

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Det kan vara allt från att hjälpa en civil med ett däck som har gått i sönder och kanske hjälpa någon till banken till att jaga rånare, förhindra brott, sätt upp checkpoints och att ge civila trygghet och lugn.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Hjälpsamma och tillit om jag håller på att gripa någon och några nyfikna civila kommer fram så måste jag lita på att min kollega håller min rygg men det är mycket mer det är även att mina kollegor kan anpassa sig till situationen och jobba utifrån hur situationen ändras.

 

What is your input on using lethal force?: För mig så är att använda lethal force det sista möjliga altenativet men först så försöker jag att prata med den misstänkta och om det inte går så har jag min tazer men om det inte går så måste jag använda mitt vapen för kanske så behöver jag inte det för att jag inte får hotet direkt mot mig men om jag har en kollega med mig eller vi är mitt i stan så måste jag tänka 2 steg till om en civil kommer så kanske den misstänkta hotar den civila och jagar upp stämningen mer eller om jag blir beskjuten så måste jag använda mitt vapen men det är upp till hur dom olika situationerna ser ut.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Jag har massor av erfarenhet som att vara polis Jag är även bra på att förhandla så jag kunde fungera som någon slacks gisslan förhandlare, jag är bra på att köra bil helikopter och båt jag kan även skjuta jag är även bra på att ge information om var dom misstänkta är vid tex bank rån, jag har även stort förtroende för alla mina kollegor så jag kan lita på dom men dom kan även lita på mig.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: För mig så är respekt otroligt viktigt om jag är på uttryckning med min kollega och han respekterar inte mig så kan det blir farligt han kanske prioriterar andra före mig och då kan jag inte lita på han och om folk i polis kåren inte har mycket respekt för varandra då är det något som inte stämmer, lojalitet är också viktigt alla i polis kåren måste vara lojala mot varandra för att klara uppgifterna som polisen ska klara av vi måste lita på varandra och respektera varandra både chefer och vanliga poliser. Regler en polis kår måste ha regler för att vara en så organiserad polis kår som möjligt utan regler så faller allt ihop det kan vara hur man ska vara när man är med andra poliser men även civila det kan vara allt mellan hur man tilltalar varandra men även hur man ska bete sig vid ingripande.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum): Mitt namn är Jack Thompson Min familj kom till ön tanoa i slutet av 70-talet och jag födes i en liten by på landet min pappa jobbade på vår lilla banan gård och min mamma jobbade på ett litet sjukhus för fattiga när jag var 7år så fick min pappa ett brev ifrån krigs makten som sa att han skulle hoppa in i militären min pappa som hade jobbat som väktare på ett fängelse blev militär polis han var i militären 12 månader det var dom längsta 12 månader i mitt och min mammas lov men han kom till backa och han hade ledsnat på byn vi bodde i han ville att vi skulle flytta till stan där det fanns mer möjligheter för oss vi packade våra grejer och åkte till huvudstan James Town jag var 8år och första gången jag hade varigt i en stad vi flytta in i en liten lägenhet i James Town. Min pappa som var trött på att vara bonde och hade varigt militär polis bestämde sig att bli polis. Jag gick på en ganska bra skola i James Town jag gick ut med näst högsta betyg i allt jag kunde bli vad som helst. Men sedan kom dagen som förändrade mitt liv jag var hemma och städade när jag hörde skott utanför fönstret jag sprang ut och hitta min pappa han hade blivit skytten jag var så arg ett tag min pappa som hade offrat sitt liv varje dag för ett folk som skött han och det var inte bara att dom hade dödat min pappa detta var ett direkt anfall mot min familj så jag bestämde mig för att bli polis och 2 år senare så gick jag ut ur polis utbildningen och jag var nu polis.

 

Tell us a little about yourself! Mitt namn är johannes bor i skåne jag har ett stort intresse av datorer och spel men även musik när jag inte spelar som inte är så ofta så går jag i skolan är med vänner eller familjen eller mekar med datorn mitt stora projekt just nu är att skaffa lätt mc kör kort

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.