Jump to content
CvGaming

BAN apeal TS [Accepterad, tidsbestämd]


MColey
 Share

Recommended Posts

Hej.

jag har varit på semester nu ett bra tag o kommer hem o ser att jag har blivit bannad i ts för (olämplig bild) jag ångrar detta extremt mycket att jag hade den idiotiska bilden och jag vet inte vad jag tänkte när jag tog den för jag visste ju att det bara va jätte dumt att ha den. Så nu när jag lärt mig att inte hålla på med sånt skit önskar jag till alla adminsen att ge mig en andra chans att visa att jag kan uppföra/bete mig i ts och att detta eller något liknande aldrig ska hända igen. Jag hoppas ni är villiga att ge mig en till chans för jag skulle uppskatta det väldigt mycket. Tack för mig:)

//M.Coley

Link to comment
Share on other sites

Såhär ligger det till, jag såg din första appeal. Sedan såg jag din andra, även att du editerade den och gjorde en tredje. Detta gör mig bara mer irriterad.

 

Du kommer att få sitta av en längre ban, då ditt beteende är opassande. Jag ska dock vara sjysst och sänka din ban från perm till 2 månader.

Jag anser nu att denna situation är löst, och gör ej fler appeals. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.