Jump to content
CvGaming

Ansökan till Polismyndigheten Altis


Philips
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? :

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 19

Do you speak both Swedish and English?: Yup

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?:

If yes, what servers?: Cv, Secretone, RLG Takistan och en del andra.

Do you have a working microphone?: Yup

How long have you played on CvGaming?: Vet inte timmar men sedan mitten av 2014

Have you been banned before?: Yep

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Självfallet

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Absolut

Can you follow orders from a younger person?: Utan problem

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

 

1) Stresstålig

2) Mognad

3) Alltid lugn

4) Kunna Främja RP

5) Respekt mot allt o alla

 

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Jag vill spela som polis för att det var ett tag sedan jag körde samt att jag vill spela med polare i polisen.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Hålla gatorna rena från skurkar och generellt sätt upprätthålla lag och ordning för att skydda Altis invånare

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Jag förväntar mig att mina kollegor alltid ska försöka hjälpa personer även om dem kan anses farliga, De kanske är psykiskt sjuka eller något då kanske de inte förstår innerbörder av polis ordrar. Jag vill också att de ska ha bra vapen disiplin och att de ska veta att det alltid är den sista utvägen.

 

What is your input on using lethal force?:

Detta är och skall alltid vara den absolut sista återgärden. Om tillexempel en person har en kniv så ska man först alltid försöka lugna ner och prata, Om det blir aggresivt ska man förbereda taser men den ska du bara använde om han blir aggresiv och försöker gå imot dig. Funkar inte detta och han fortfarande inte lyder eller stoppar så är man tvungen att skjuta verkanseld.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Jag har mycket erfarenhet från att vara polis här på Cv, Samt att jag tycker att det är kul att RPa i de flesta scenarion. Jag är också tränad i de flesta vapnen som finns och är mycket skicklig i dessa.

 

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Detta är det som en bra polis måste följa,

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Mitt namn Är Philipz Bin Saah, Jag föddes i en liten ö utanför Altis. När jag växte upp så var det hårt, bara jag mamma och min storebror som var kvar, Min pappa gick med i en lokal rebellgrupp innan jag föddes och han har inte synts till på länge så han är antagligen död nu.Vi hade inte mycket pengar så ibland kunde vi gå så länge som 3-4 dagar utan mat vilket ledde till att min bror och jag började att snatta mat för att äta och detta ledde till att vi började göra grövre kriminellla saker så vi blev tagna av polisen några gånger men det blev inte bättre, När jag var 14 år och min bror var 15 så kontaktades vi av samma rebellgrupp som min far gick med i. Här så blev jag tilldelad namnet Mohammed men jag föddes som Philip Bin Saah. Vi började litet och steg inom gruppen. Vi gick från att vara gatulangare till att bli en så kallad "sicario" som är en form av torped som dödar folk som anges av gruppen. En dag så fick min bror ett uppdrag om att skjuta mig, och när han vägrade så blev han avrättad av gruppen. Efter detta så gick jag ur och jag tog hämnd för min bror. Efter detta så var jag tvungen att fly från Tano och min destination blev mitt födelse ställe, Här på altis så har jag bara gömt mig i cirka 4 år och jag är trött på det nu så jag anmäler mig till polisskolan vid Altis Police Department. Jag vill göra rätt för mig nu efter alla år och ge min bror en anledning att vara stolt över mig.

 

 

 

Tell us a little about yourself!

Jag heter Philip är 19 år bor i Karlstad. Spelar Amerikansk fotboll i Carlstad crusaders. Brukar designa då och då åt CvG.

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.