Jump to content
CvGaming

medic app. antontheguy [[CKD]Pingu]


antontheguy
 Share

Recommended Posts

What is Your in-game name:
Answer: [CKD]Pingu


 
What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number.
Answer: 
76561198050793922


 
Have You read all of the server rules?
Answer: jajamän


 
Have You read all of the paramedic rules?
Answer: dt också har varit medic här förr


 
Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic?
Answer: finns inget annat sätt


 
How long have You played on the server(hours)?
Answer: ca 500h


 
How long have You played Arma 3 (hours)?
Answer: 809h


 
Have You been a Paramedic earlier?
Answer: ja på både CV och en annan server


 
How often do You play on the server and at what time of the day/night? 
Answer: från antingen 15:00 eller 16:00 till runt 00:00 beroende på ifall jag jobbar eller inte


 
Why should we picked you as a medic?
Answer: jag har erfarenhet av medic och även på CV 


 
Have You been banned before? If yes what have You been banned for?
Answer: ja när jag fick en kompisban då min vän spelade pajas och admin tyckte jag var medskyldig.


 
Can You follow orders from a younger person or higher ranked ?
Answer: det är en sak som jag också har erfarenhet av då jag spelat på CV med Baggins
 


What do You think the medic faction would become better with?
Answer: medics som inte lallar runt och gör sitt jobb


 
Can you fly a helli in arma ?
Answer: absolut

 

Please provide name and background story for Your character applying to the medic (50-100 Words):
Please type here: När den globala uppvärmningen drog till på stort så började ju de kalla goa isarna smälta så jag fick ju då flytta till altis där det inte fanns någon is som kunde smälta, hamnade i dåligt sällskap då jag inte hade några pengar sedan jag kommit fram och började stjäla godis från barn och sedan blev det grövre och grövre brott och efter bara en vecka var jag den främsta vapenhandlaren på hela j**la ön. men då kom de där Aina killarna så nu är jag återigen på  raka banan och behöver jobb


 
Tell us a little about your self:
Please type here: Jag är 16 år gammal fyller i november(FML) går tekniklinjen på LBS år 2(gymnasiet) och därmed spelar jag väldigt mycket eftersom det inte bara är för underhållning utan också del av min utbildning då jag går inriktningen spelutveckling, jag har ett antal vänner som också spelar altis Life på cv och det är därför jag har kört så länge på denna server (sedan runt 2 år eller mer tillbaka). jag är inte alkis som resten av min vänkrets verkar vara.

Edited by antontheguy
Link to comment
Share on other sites

Hej Pingu. Tyvär ser vi inte att du skulle passa in i medickåren som vi bygger upp nu.

Du får mer än gärna skriva en ny applikation så fort servern har kommit upp.

Ifall du har frågor så har du all tillgång till att kontakta mig, Folkesson eller Castle på teamspeak.

Declined!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.