Jump to content
CvGaming

Ban appeal Ts


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

Glenn Andersson

 

2017-09-01

 

Jag satt i ts och pratade och så sa jag något till afriel som han såg var att jag slickade hans röv vilket jag tog illa upp av för det var inte det jag gjorde. Jag sa typ tack för du drog mig. Sen så sa jag aha men sug min kuk då för att jag var frustrerad över att ansåg att jag slickade hans röv. Sen så permbannade han mig. Tycker det är tråkigt att man inte kan säga något som det utan du ska tända till ordenligt. Jag sa det på ett mer sarkastiskt sätt för att svara lite drygt tillbaka men sen så kan det utspelas annorlunda för dig. Kan tillexempel vara att jag är inte tydlig med vad jag menade eller att du uppfattade som jag tänkte det lät som. Det vart fel och ska inte någon gång mer nämna något kontroversiellt eller offensiv.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kurre!

Du har under din vistelse på Cvg fått oerhört många bans. Både ingame och på TS. Jag tror att en lång paus skulle passa dig som handen i handsken. Då kanske du inser hur ditt beteende faktiskt är.

Måste dock klargöra att din permanenta ban inte är pga endast denna händelse, utan hur du har betett dig under en längre tid.

Denna är nekad, du är välkommen att göra en ban appeal senare så får vi se hur läget ser ut då!

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.