Jump to content
CvGaming

[T.S] Fail engage


Mackan.
 Share

Recommended Posts

         Request Information

        Name: [CSA] Mackan

        Offender-Name: [T.S] Joelthoo [T.S] Æh

        Date: 2017-09-03 15:00

        Which rule(s) were broken: Joelthoo fail engagade i safezone och sen avrättade Æh mig eftersom jag tog upp ett vapen(vilket inte var meningen men arma tog upp den som default).

        Additional information: Jag och min polare skulle processa oliver men då märkte vi att några kom så vi stack. Jag stack till Truck shoppen eftersom det räknas som en safezone och             min polare stack in i Pyrgos.

 

       Bevis: 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bladet said:

men haaha lol, du gjorde ju inte som dem sa så de fick ju skjuta i vilket fall?`??? hahah

Om jag hade försökt skjuta tillbaks hade jag troligen dött och sen så får man inte engagea inom 50m från en affär.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bladet said:

men haaha lol, du gjorde ju inte som dem sa så de fick ju skjuta i vilket fall?`??? hahah

Alla shops är safezone precis som ATMs som är markerade.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bladet said:

Jag vet, men du gjorde ändå inte som dem sa. + Att hade det ej varit affär där hade du förmodligen åkt på Fail RP :D

Jag måste inte göra vad dom säger. Dom ger mitt ett ultimatum som lyder: Put your hands up or we will open fire. Då har jag ju ett alternativ om jag vill eller inte.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Bladet said:

Ja, men du ska värna om ditt liv eller? Och det gör du inte om det står folk med riktade vapen. Då värnar du inte om ditt liv vilket blir failrp xD

Finns ingen anledning till att följa deras regler om de ändå gjort fel? Hade de kunnat reglerna hade situationen aldrig uppstått.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.