Jump to content
CvGaming

Police Application - MackeCarlito


MarreG
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : MackeCarlito

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

Age? : 20 fyller 21 snart

Do you speak both Swedish and English?: Pratar båda, även lite makedoina om vi träffar på några idioter från balkan

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Aadå

If yes, what servers?: CvG

Do you have a working microphone?: Självklart

How long have you played on CvGaming?: 800-1000h 

Have you been banned before?: Aa 1-2 gånger tror jag

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Yes Sir

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Allt för er

Can you follow orders from a younger person?: Självklart 

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Lojalitet 

2) respekt

3) lyda order

4) ha en hjärna

5) kunna rp (standard punkt)

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Om jag skulle beskriva varför jag vill spela polis är pga att jag har en lång och bra erfarenhet av det, jag vet vad som krävs för att hålla altis säkert och jag vet vad ett lag spel innebär.

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Polisen plikt är att de civila ska kunna känna sig säkra i sitt eget land. Kunna röra sig på gatorna utan att får en massa j**la hot mot sig. Även förinta dom onda

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Jag förväntar mig ett bra bemötande, lojalitet och ett bra samarbete. och vi ska ha jävligt roligt tillsammans 

 

What is your input on using lethal force?:

Att använda dödlig kraft ska inte behövas. Det ska verkligen ha gått väldigt över många gränser för att man ska behöva något sådant.

 

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Därför att jag har en hel del erfarenhet utav polis yrket. Och vet vad det innebär att och krävs för att hålla våran stad säker.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Det är A o O för att en polisstyrka ska fungera över huvud taget. Så jag det är väldigt viktigt. 

 

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Hej mitt namn är MackeCarlito Gunnarsdotter och jag kommer ifrån ett väldigt fint land som heter Afganistan där jag jobbade som dagisfröken till ett par jävligt irriterande ungar. Därefter blev det krig i landet så jag valde att fly landet och flytta till altis och fina mig en ny karriär och även ett helt nytt liv. Så jag där är väl en liten del om vem jag är och jag hoppas att ni har det jävligt kul när ni läser min såkallade ansök till den bästa polisstyrkan i världen peace. tack och adjö för mig

PS: Macke THE MACHINE Carlito 

 

Edited by MarreG
Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.