Jump to content
CvGaming

Konstapel Dimitri & Norren


Dimitri
 Share

Recommended Posts

 

 

In-Game Name? : Dimiti & Norren

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)

76561198155480382 //  76561197984415123

Age? : 21-22 (Norren), 25 (dimitri)

Do you speak both Swedish and English?: yup

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: yes

If yes, what servers?: Enbart här.

Do you have a working microphone?: Aaa det var vi!

How long have you played on CvGaming?:Enkelt över 1000timmar +++

Have you been banned before?: yup, tyvärr ^.^

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: yup

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: yup

Can you follow orders from a younger person? Vi har blivit bättre på det :>

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Vi ä rätt duktiga på rollspela alltså. 

2) Bra skyttar

3) kunna köra, det kan norren han! 

4) Väldligt bra på att sätta dit folk för fortkörningar

5) Snabba som fan vid gripande av bovar

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Vi är väldigt erfarna poliser, satt i polisskolan tillsammans och har alltid hängt ihop. Tills vi mötte den där Bobbi R som drog in Norren i mörkret

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Vi kommer vara hårda som sten emot dem som inte sköter lagen.

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Behandla andra som du själv vill bli behandlad. 

What is your input on using lethal force?:

Vi anser att det behövs på vissa. Men inte alla :)

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Vi har varit Poliser förut och sänkt brottsligheten med 60% inne i Kavala. Får vi komma tillbaka sänks den nog med 15% mer!!!

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Är ett måste.

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):

Jag och Norren träffades för riktigt länge sedan i Pyrgos. Det var en vacker morgon i Pyrgos och jag la märke till en snubbe vid en soptunna helt sönderslagen så jag tog hand om den personen. Kastade in honom i min helikopter och tog med honom till sjukhuset. Där inne satt en snubbe på en bänk och mumlade om slavar och massor med pengar. Vi tjuvlyssnade och fick en lysande ideé om att vi skulle köra lite slavar och det gjorde vi.  Livet lekte, pengarna rullade in och kunder hade vi så det räckte och blev över, men en dag försvann Norren tillsammans med en rebell som hette Bobbi R.. 

 

Jag gick med i Poliskåren och försökte hitta på min kära vänn Norren men det var helt omöjligt. Tiden gick och jag kände mig helt själv. En dag kom det en Poliskadett under ett namn som jag inte kommer ihåg, men det visade sig vara Norren och vi blev lyckliga i alla sina dagar. Nu vill vi tillbaka till kåren eftersom att vi inte känner oss riktigt färdiga!!!! 

 

Tell us a little about yourself!

Rasmus & Marcus, bor åt olika håll i landet och älskar kebab. 

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.