Jump to content
CvGaming

Jobra - Police App


Jobra
 Share

Recommended Posts

In-Game Name? : S.Mikhailov

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198003456756

Age? : 18

Do you speak both Swedish and English?: Ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: Ja

If yes, what servers?: Publiclir var jag polis på.

Do you have a working microphone?: Yees

How long have you played on CvGaming?: Spelat ganska lite spelade väll runt 40 timmar på Tanoa sen dog de ut. Kört nu i 2 dagar.

Have you been banned before?: Nej

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: Yes

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Absolut

Can you follow orders from a younger person?: Beror på om det är något vettigt som kommer ur munnen, är de så att killen säger något bra så lyssnar jag.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Främja Roleplay

2) Vara en framsida för cvgs community (Dåliga poliser får folk och sluta)

3) Rolig

4) Kunna driva då och då

5) Panga

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Gillar att åka runt och jaga bovar och sen får man mycket RP

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?: Stoppa rån, roleplaya, stoppa knarkhandeln, Hjälpa civila i knipa.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?: Trevliga, roliga och att man kan sitta där och ha kul utöver att man är en såpass seriös roll

 

What is your input on using lethal force?: Om en av mina kamrater blir beskjutna efter ett hot av en civil eller att vi anser att vi inte kan använda tazern i en situation så kommer dödligt att användas.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?: Aktiv, pangar bra, gillar och roleplaya och är rolig.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?: 100% alltid

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum): Jobra Johnson 18 år. Uppväxt i en stad och studerar som ekonom. Jag gymmar och spelar fotboll. Jag har alltid varit aktiv inom droghandeln tills jag torska nyligen och fick sluta. Efter rehabiliteringen ville jag bli polis och utbildade mig. Nu när jag står här redo att bli en aspirantjävel söker jag till denna polispatrull.
 

 

Tell us a little about yourself! 18 bast, gillar och dricka pilsner, gymma och röka fet då och då. Jag brukar gibba på vardagar och 1 dag då och då på helgerna. Studerar teknik.

Link to comment
Share on other sites

Kände att jag  var tvungen att kommentera här. 

Quote

 pangar bra, gillar och roleplaya

 

I klippet nedan visar @Jobra hur pass bra han är på att rollspela. Han visar även the "mad skills" han har på att panga.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.