Jump to content
CvGaming

Ban Request [G.A] Slave1


WoXXeN
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: *Your in-game name* [A.P.D] W. Hutchinson

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [G.A] Slave1

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 20170905 around 14:15 swedish time

        Which rule(s) were broken: VDM

        Additional information: Explain in detail what happened: Jag krockar med min bil och blir påkörd av Slave1, tänker först att det är en olycka då jag står mitt i vägen, när jag börjar reppa min bil börjar han unflippa sin bil så den hoppar upp på min, jag ber honom att sluta unflippa och backar undan från bilarna ifall de skulle sprängas. Då sätter han sig i sin bil och backar rakt på mig upprepade gånger som ni ser i klippet nedan, försöker prata med dom ingame efteråt men de är extremt otrevliga, och kör på mig igen och åker därifrån (Detta kom inte med på film) OBS: Ber om ursäkt att det inte finns ljud, av någon anledning var det bara högt brus så valde att ta bort ljudet helt.

Evidence:

 

Link to comment
Share on other sites

Efter en konversation med honom på teamspeak så inser jag hur han resonerar och tänker på diverse grejer som saknar allt från verklighetsuppfattning till konsekvenser kring eget agerande.

"Slave1" blir bannad både ingame och på TS i 2 dagar för hans agerande.

Ta detta som en knuff i rumpan att faktiskt tänka på saker och ting innan man både talar och agerar.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.