Jump to content
CvGaming

Unban Appeal


Kupa
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

Jag (Kupa) vidarebefordrar denna för Olsson, han är bannad på forumet och kan inte redovisa den själv. 

Name: Olsson

Date: 1 år sedan /ish

Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.

Jag har gjort många dumma saker på CvG. Under en rätt så kort period innan jag vart bannad och även efter jag varit bannad som att göra flera olika forum konton och trollat med dem vilket var en av dom extremt korkade sakerna jag gjort. Jag har spelat på servern i ungefär 3 år, jag skötte mig inte och jag betedde mig som ett troll på forumet, teamspeak och ingame och fick flera chanser att förbättra mitt beteende och jag gjorde inte det. Jag har fått ungefär 1 månads ban 3 gånger, och tredje gången jag blev bannad i 1 månad så gick jag och blev admin på ett CS community men när jag blev av med min ban så började jag lira på CvG igen, och ägarna på Cs communityt hade lirat arma 2 life innan så dom köpte arma 3. Så dom kunde komma och lira på CvG och tyckte det var roligt så dom var sugna på att starta en egen Altis Life Server. Så jag sa att jag kunde hjälpa dom så vi snodde i princip hela CvG's mission file, och sedan startade vi servern. Goatis märkte att vi hade snott en massa saker så jag blev permanent bannad från CvGaming vilket jag förstår att jag blev då jag hjälpte till att sno saker från mission filen. Jag betedde mig som en riktig j**la snorunge emot diverse spelare och staffs. Jag sa och gjorde väldigt dumma saker mot andra spelare på CvG och som sagt fick jag tillslut en permanent ban vilket var precis vad jag behövde så jag kunde ta en paus ifrån communityt och växa upp. Nu har jag varit bannad i drygt ett år och jag saknar communityt och ångrar det jag har gjort väldigt mycket. Och nu efter 1 år så känner jag mig redo att bidra med någon bra till communityt och inte något dåligt, och jag vill även be om ursäkt till alla admins att jag snodde mission filen som ni har lagt ner väldigt mycket tid på. 

// Olsson [Hyper4u]

Link to comment
Share on other sites

Hej Kupa/Olsson!

Såhär ligger det till Olsson, du har fått oerhört många chanser här. Lite för mycket för ditt personliga bästa kanske. Dina chanser är dock förbrukade här. Du är inte aktuell för att spela på Cvg!

Nekad!

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.